Zakres marketingu cyfrowego jest naprawdę ogromny i stał się dobrodziejstwem dla firm. Ale najbardziej zdesperowani do marketingu cyfrowego są przedsiębiorcy, którzy rozpoczynają działalność. W odróżnieniu od start-upów, start-upy nie mają środków na samodzielną sprzedaż na tym konkurencyjnym rynku. Potrzebują tanich zasobów, aby osiągnąć poziom, na którym firmy już istnieją i osiągnąć swoje cele. Oto najlepsze strategie hakowania marketingu cyfrowego i wskazówki, które pomogą startupom szybciej się rozwijać.
5 strategii marketingu cyfrowego, aby rozpocząć kwitnienie
1. Elastyczne projektowanie stron i prosta struktura nawigacji
Odpowiedź na „jak długo przyciągać czytelników na naszej stronie?” jest projekt strony internetowej i struktura nawigacji strona internetowa. Bardzo ważne jest, aby start-upy optymalizowały projektowanie i strukturę stron internetowych w celu osiągnięcia dobrych standardów optymalizacji pod kątem wyszukiwarek. Wynika to z faktu, że projekt jest pierwszą rzeczą, którą użytkownik zauważa na swojej stronie. Dlatego musisz upewnić się, że witryna ma unikalny wygląd i odpowiedni motyw. Dobra struktura może również pomóc poprawić ruch w Twojej witrynie.
Wskazówki dotyczące projektowania i budowy stron internetowych: -
- Zaleca się dostosowanie witryny przez optymalizację pod kątem różnych urządzeń (telefony komórkowe, tablety, laptopy) i rozdzielczości ekranu.
- Jeśli masz witrynę WordPress, użyj odpowiedniego motywu dla swojej witryny.
2. Twórz wartościowe treści
Jeśli chodzi o treść, powinna być praktyczna, interaktywna i wciągająca, aby użytkownik nie czytał jej nudno. Treść powinna być napisana w interaktywnym języku mówionym, którego używamy w życiu codziennym, słowami zrozumiałymi dla każdego użytkownika.
Wskazówki dotyczące tworzenia cennych treści: -
- Zapisz tytuł i kliknij tagi tytułu.
- Utwórz kontekst i wypisz swoje doświadczenia (jeśli to możliwe).
- Używaj wizualizacji - zdjęć i filmów.
- Przekształć trochę treści w obraz (grafika informacyjna).
3. Skorzystaj z mediów społecznościowych
Optymalizacja mediów społecznościowych to najlepszy sposób na maksymalizację zasięgu odbiorców. Udostępniaj swoje posty na blogach na różnych platformach mediów społecznościowych opinii publicznej i zwiększ zaangażowanie użytkowników w swojej witrynie. Zachęcaj ich do komentowania / udostępniania i rozmawiania z nimi w sekcji komentarzy. praca zgodnie z ich życzeniami zwiększa wiarę i zaufanie Twojego startupu.
Wskazówki dotyczące poprawy udostępniania społecznościowego i zwiększania zasięgu: -
- Promuj swoje treści za pośrednictwem ekspertów i osoby wpływowe online wspominając ich nazwisko w postach.
- W komentarzach podaj nazwiska swoich odbiorców.
- Nie wahaj się, poproś odbiorców o udostępnienie.
- Jeśli masz witrynę WordPress, użyj wtyczek, aby automatycznie udostępnić swoją ostatnią pracę.
4. Śledź swoje statystyki za pomocą narzędzi do analityki internetowej
Narzędzia analityczne są najlepszymi przyjaciółmi marketingu cyfrowego.
Te narzędzia do analityki internetowej pomagają sprzedawcom wiedzieć, co działa, a co nie. Mało tego, skąd ruch pochodzi z ich witryny, jakie jest źródło i medium, ile czasu spędzili na stronie,
Takie narzędzia pomagają marketerom śledzić współczynniki konwersji i zapewniać wgląd odbiorców, dzięki czemu mogą tworzyć treści dla określonych odbiorców. Te narzędzia analityczne pomagają startupom dać odbiorcom dokładnie to, czego chcą i czerpać więcej korzyści.
5. Zrozum swoich odbiorców
Jest to podstawowa zasada każdej cyfrowej kampanii marketingowej, ponieważ pozwala marketerom na identyfikację odbiorców według ich czynników psychologicznych i demograficznych i pomaga im strategize odpowiednio. Znajomość czyjejś niszy pomaga marketerom dokładnie wiedzieć, w jakich odstępach czasu iw jaki sposób publikować treści.
[ff id="6"]