Kiedy jesteś w mediach społecznościowych, będziesz mieć dużo zaangażowania. To powiedziawszy, prowadzenie zaangażowania może być czasem żmudnym zadaniem. Ale jeśli rozumiesz, czego chcesz, możesz upewnić się, że to się stanie, planując to, używając odpowiednich systemów, aby to osiągnąć, a następnie ucząc się z tego, aby móc robić to więcej.

Opracuj zintegrowaną strategię marketingu treści

Chcesz, aby treści, które udostępniasz w mediach społecznościowych, były zintegrowane z treściami, które publikujesz na swoim blogu i stronie internetowej, w wiadomościach e-mail i w innych miejscach. Wszystko to powinno mieć cel i powód, dla którego warto być i cel.

2. Twórz i udostępniaj treści skoncentrowane na członkach

Gdy treść, którą tworzysz i którą stworzyli inni, koncentruje się na tym, co Twoi odbiorcy chcą wiedzieć, muszą wiedzieć i być zainteresowani, utrzyma to zainteresowanie ludzi. To sprawia, że ​​chcą odwiedzać Twojego bloga, otwierać e-maile i częściej uczestniczyć, ponieważ chodzi o nich.

Udostępniaj treści wideo swoim grupom

Korzystanie z treści wideo to także świetny sposób na zwiększenie zaangażowania. Ludzie chętniej komentują filmy, udostępniają je, a nawet oglądają wideo w oparciu o treść tekstową. Jest to szczególnie ważne, jeśli film jest krótki i na temat.

4. Weź ludzi na posty

Kiedy udostępniasz treści innych osób lub wspominasz o kimś w swoich treściach lub myślisz, że ktoś byłby zainteresowany treścią, oznacz go tak, aby jego imię i nazwisko widniało jemu i innym (w zależności od ich ustawień prywatności). To świetny sposób, aby zachęcić znajomych do oglądania.

5. Zaplanuj swoje treści na najlepsze czasy

Korzystaj z danych, aby określić, kiedy najlepiej udostępniać im informacje, a następnie korzystaj z funkcji planowania, aby udostępniać je w momencie, gdy jest większe prawdopodobieństwo, że post zobaczy więcej osób.

6. Napisz lepsze nagłówki, aby zwrócić na siebie uwagę

Twoje nagłówki wiele znaczą, ponieważ niektórzy ludzie po prostu przekażą Twoje udostępnienia, jeśli nagłówki nie zostaną poprawnie napisane. Nie chcesz oszukiwać ludzi, ale chcesz przyciągnąć ich uwagę, więc rozważenie, jak nagłówki wpływają na współczynniki otwarć, jest dobrym pomysłem.

7. Zbadaj wgląd swoich odbiorców

Pamiętaj, że dane są ważne, więc zapoznaj się z dostępnymi danymi na każdej platformie, z której korzystasz, aby wiedzieć, jakie treści udostępniać we właściwym czasie i jak uzyskać większe zaangażowanie tam, gdzie znajdują się Twoi odbiorcy.

[ff id="5"]