Przy ustalaniu celów ważne jest stosowanie celów SMART. Oznacza konkretny, mierzalny, osiągalny, realistyczny i terminowy. Innymi słowy, ustalanie realistycznych i osiągalnych celów jest częścią tworzenia celów SMART.

Ale w jaki sposób upewniasz się, że cele dotyczące wzrostu liczby odbiorców są realistyczne i osiągalne?

Poznaj wielkość swoich odbiorców

Możesz nigdy nie dotrzeć do każdego członka swojej publiczności, ale ważne jest, aby wiedzieć, ilu jest. Mogą istnieć miliony ludzi, którzy potrzebują tego, co oferujesz, ale pamiętaj, że naprawdę zawęzisz to i ograniczysz liczbę odbiorców do jednego - idealnego klienta, nawet jeśli zdajesz sobie sprawę, ilu potencjalnych klientów jest na rynku.

Dowiedz się, jak dotrzeć do odbiorców

Znając odbiorców, wiesz także, jak je znaleźć. Jeśli wiesz, jakich platform społecznościowych używają, od kogo się uczą, z jakich grup i co robią w wolnym czasie, będziesz w stanie lepiej decydować, jak dotrzeć do odbiorców, zwiększając w ten sposób wykładniczy współczynnik konwersji.

Zrób budżet na rozwój

Jedną rzeczą, którą naprawdę musisz wiedzieć o zwiększaniu liczby odbiorców, jest to, że czasami dotarcie do odbiorców wymaga pieniędzy w formie płatnych reklam. Na przykład, jeśli wiesz, że Twoi odbiorcy lubią czytać określoną stronę internetową i biuletyn zawierający również Google Ads, jak możesz sprawić, by Twoja reklama się tam wyświetlała? Może możesz porozmawiać z właścicielem i zrobić coś wielkiego, ale w każdym razie musisz wiedzieć, ile możesz wydać na promowanie wzrostu.

Wiesz ile masz czasu

Jeśli masz zamiar zrobić całą zawartość, stworzyć, opublikować i reklamować samodzielnie, prawdopodobnie dotarcie do idealnej grupy docelowej zajmie znacznie więcej czasu. Wiedz, że możesz ustawić swój cel nieco niżej, wiedząc, że jesteś tylko jedną osobą.

Zrozum swoje umiejętności

Jeśli nie jesteś zbyt dobry w docieraniu do odbiorców, możesz znaleźć sposób na wyjście poza outsourcing lub poznanie tego, co musisz wiedzieć. Wyznaczenie celu bez wiedzy, jak to zrobić, może oznaczać, że go nie osiągniesz.

Bądź gotów odłożyć na bok zasoby

Jeśli wszystko sprowadza się do tego, jeśli masz budżet, może to opłacić duży wzrost liczby odbiorców. Są eksperci, którzy pomogą Ci opracować bezpłatny produkt, pomóc we właściwym promowaniu go i wiele więcej. Jeśli możesz zlecić na zewnątrz, możesz zwiększyć swój cel wzrostu, aby dotrzeć do większej liczby osób, nie robiąc tego samodzielnie.

[ff id="6"]