Zdajesz sobie sprawę, że przedsiębiorcy i pracownicy MLM mają wzajemnie wykluczające się nastawienie, prawda? Co ciekawe, niektóre z tych cech można zobaczyć jeszcze zanim dana osoba zostanie pracownikiem lub właścicielem firmy. Ale zwykle, gdy ludzie przyjmują rolę przedsiębiorcy lub pracownika, staje się oczywiste, że niektóre osoby posiadają szereg cech osobowości, które najlepiej nadają się do określonych działań.
Nie chcę dodawać do odwiecznej debaty na temat tego, czy ten sposób myślenia jest wrodzony, czy może być pielęgnowany (tj. Nabyty). Zrelaksujmy się z prawdą, że przedsiębiorcy i pracownicy mają własne przemyślenia.
Tymczasem to, czy osiągniesz sukces jako przedsiębiorca MLM, będzie zależeć od szeregu przemyśleń, jakie wniesiesz do swojej firmy. Niektóre cechy wymagane do udanej kariery jako pracownika mogą nie służyć ci dobrze, jeśli chcesz zainwestować w siebie. To wyjaśnia, dlaczego niektórzy bardzo udani taksówkarze kołyszą się spektakularnie, próbując prowadzić własne firmy. Z drugiej strony wyjaśnia również, dlaczego niektórzy „fałszywi” pracownicy są testowani jako dobrzy właściciele firm!
Faktem jest, że niektórzy ludzie wchodzą w MLM z nienaruszonym nastawieniem pracowników. Na podstawie tego, jak podejmują decyzje biznesowe, jak rozwiązują problemy, jakie są ich relacje z pieniędzmi, jak traktują swoich pracowników i dostawców itp., Możesz dowiedzieć się, kto jest twoim sercem. Dlaczego nie skorzystać z poniższej listy, aby sprawdzić, czy myślisz przedsiębiorca lub pracownik ? Ten 5-minutowy trening może oznaczać różnicę między sukcesem a porażką w twoim domu.
Myślenie pracownik a przedsiębiorca: pracownik chce natychmiastowej nagrody. Czasami wydają świadczenia nawet przed ich wypłatą. Przedsiębiorca jest gotowy czekać na wzrost inwestycji i wzrost firmy. W trakcie tego procesu mogą również otrzymać większą nagrodę. Właśnie tak bogaci zdobywają bogatsze inwestycje!
Pracownik szuka kogo winić, gdy w firmie pojawi się problem. Przedsiębiorca szuka rozwiązania. Bez względu na to, kto go spowodował, rozwiązuje problem i idzie dalej. Opinia pracownika pyta: Jakie korzyści mi zapewnisz, jeśli to zrobię? Ale myślenie przedsiębiorcze: jaką wartość to stworzy? Uważa opinię pracowników za spadek gospodarki narodowej za przyczynę wycofania się. Przedsiębiorczy sposób postrzega to jako doskonałą okazję, ponieważ na rynku będzie mniej konkurencji.
Pracownik najpierw nalega na wynagrodzenie. Ale przedsiębiorca wie, że jedynym sposobem na zagwarantowanie wzrostu i zysku w przyszłości jest najpierw zapłacenie dostawcom, kolejnym pracownikom i właścicielom. Uważnie przestrzega tego polecenia, a „odpoczynek” jest dla niego zawsze najważniejszy. Pracownik postrzega problem jako przeszkodę. Czeka na to, kto go rozwiąże. Jeśli nic się nie dzieje, zaczyna poważnie myśleć o rezygnacji. Przedsiębiorca wie, że wyzwania są wspólne dla wszystkich firm, nie tylko jego.
Wie również, że przynosi ogromne bogactwo w rozwiązywaniu problemów lub rozwiązywaniu problemów. Przy takim sposobie myślenia stara się znaleźć (i często znaleźć) rozwiązania każdego wyzwania, przed którym stoi jego firma. Pracownicy i przedsiębiorcy różnią się także podejściem do pieniędzy. Podczas gdy przeciętny pracownik uważa, że bogactwo oznacza dużo pieniędzy, przedsiębiorca wie, że bogactwo lub bogactwo oznacza znacznie więcej niż tylko pieniądze.
Marketing sieciowy jest i pozostanie najlepszym wyborem dla tych, którzy chcą pracować dla siebie. Ale bycie przedsiębiorcą wymaga innego myślenia niż pracownik. Dla niektórych osób cechy te pojawiają się naturalnie. Ale dla tych, którzy są zbyt przyzwyczajeni do spraw korporacyjnych, ten sposób myślenia musi zostać rozwinięty i zinternalizowany. W międzyczasie, jeśli nie będziesz w stanie dokonać tej zmiany w myśleniu, twoje cele i marzenia w MLM nigdy nie zostaną zrealizowane.
[ff id="6"]