Większość produktów, zarówno materialnych, jak i niematerialnych, przechodzi przez przewidywalne etapy przez całe swoje życie. Jest to powszechnie określane w kręgach marketingowych jako cykl życia produktu. Te etapy to (1) Rozwój produktu, (2) Wprowadzenie, (3) Wzrost, (4) Dojrzałość i (5) Upadek.

Twój marketing online będzie zachowywał się podobnie, tzn. Będzie przechodził przez różne etapy w miarę osiągania celów finansowych. Ponieważ chciałbym przyjąć pozytywną opinię, nie rozważę opcji „Odrzuć”. Zamiast tego oferuję cztery etapy, przez które przechodzi Twój przepływ w dół, gdy budujesz go dla sukcesu, co nazywam cyklem życia produktów marketingu sieciowego: (1) wprowadzenie, (2) rozwój, (3) wzrost i (4) dojrzałość. ,

1. Wprowadzenie. Pierwsza faza ma miejsce, gdy dopiero zaczynasz przygodę z biznesem i jeszcze nie rozwinąłeś zestawu umiejętności wymaganych do udanego MLM. Być może nie rozwinąłeś „jelita” potrzebnego do przezwyciężenia pewnych początkowych braków. Jeśli do tej pory nie uczestniczyłeś w programie marketingu online, prawdopodobnie popełniasz błędy i, mam nadzieję, zdajesz sobie sprawę, że masz wiele do nauczenia się. Musisz także wystrzegać się tych ludzi, którzy powiedzą ci, że poniosą porażkę, szczególnie rodziny, przyjaciół i współpracowników.

Podczas wprowadzenia próbujesz wypracować sukces, na którym możesz polegać, gdy napotkasz opór. Wiele nowych sieci rezygnuje, słuchając wszystkich naysayers, zamiast podtrzymywać to palące pragnienie, aby przejść przez trudne czasy i pozostać na dobrej drodze.

Jeśli twój sponsor nie współpracował z tobą, aby cię uzbroić w sukces, to ty musisz się uzbroić. Posłuchaj rad niektórych wielkich mistrzów branży - David Butler, Jim Rohn, Bob Schmidt, Sherman Unkefer, by wymienić tylko kilka. Nauczy Cię umiejętności, których potrzebujesz, abyś miał pewność siebie, aby popchnąć się do przodu.

2) Rozwój. Gratulacje. Przeszedłeś pierwszą fazę i budujesz linię podrzędną. Teraz bądź dobrym sponsorem, pokazując przewodnikowi, jak odnieść sukces. Twoim celem tutaj jest pomóc im w rekrutacji ich linii. Jeśli zrobiłeś to dobrze, powinieneś zacząć patrzeć, jak wyglądają budowniczowie biznesu. Mamy nadzieję, że masz kilka osób, które podzielają twoją wizję i że możesz z nimi konsekwentnie współpracować, aby zwiększyć impet.

W fazie rozwoju powinieneś zobaczyć osoby wchodzące na twój zjazd, których nie znasz. Są to twoi osobiście sponsorowani dystrybutorzy, którzy przyprowadzają swoich własnych sponsorowanych dystrybutorów do swoich firm. Nadszedł czas, aby upewnić się, że Twoi ludzie uczą swoich ludzi, jak odnieść sukces, to znaczy, że są również dobrymi sponsorami. W tym momencie należy poczuć, że firma zaczyna się kształtować, że ma szansę na rozwój samodzielnie.

Musisz jednak chronić się przed kondolencją. To najważniejszy czas, ponieważ musisz zbudować organizację, która może rozwijać się samodzielnie. Zdecydowana większość ludzi, którzy rezygnują z marketingu sieciowego, robi to na pierwszych dwóch etapach, więc nie poddawaj się. Pracuj dalej z konstruktorami, aby nie rezygnowali z pracy.

3) wzrost. Na tym etapie Twoje czeki powinny zacząć wyglądać na znacznie większe. Twoi budowniczowie rosną coraz bardziej i możesz mieć kilka udanych, wschodzących nóg. Możesz mieć setki, a nawet tysiące dystrybutorów w swoim składzie, a budowniczowie biznesu również zarabiają wyższe pensje.

Gratulacje jeszcze raz. Jeśli jesteś na tym etapie, pokazałeś, że możesz nauczyć budowniczych biznesu, jak zatrudniać i rozwijać własnych budowniczych biznesu, a ten zestaw zdecydowanie przejął kontrolę. Czujesz się całkiem dobrze ze sobą i masz do tego pełne prawo.

Tutaj jednak musisz wystrzegać się kondolencji. Możesz zarabiać dobre pieniądze w fazie wzrostu, ale nie jesteś jeszcze wolny w domu. Jeśli chcesz stworzyć bogactwo, musisz popchnąć je do następnego etapu.

4) termin zapadalności. Twoja organizacja osiągnęła dojrzałość, gdy nie musisz już prowadzić wzrostu. Innymi słowy, bez względu na to, co robisz, nie możesz powstrzymać wzrostu. Biznes to życie dla ciebie i nawet jeśli chcesz odejść od aktywnego uczestnictwa w biznesie, możesz polegać na stałym przepływie pasywnego dochodu rezydualnego przez resztę życia.

W ogóle nie interesujesz się tym biznesem?

Osiągnięcie dojrzałości jest rzadkie. Wiele zestawów linii zbliża się do tego etapu, ale kończy się niepowodzeniem, ponieważ lider poddał się zbyt wcześnie. Pamiętaj, że jeśli nie utrzymasz stoku zjazdowego, jeśli nie dasz im ścieżki do ucieczki, jeśli nie zbudujesz ich pewności siebie i nie uzbrajasz ich do sukcesu, nie osiągniesz dojrzałości. Zamiast tego Twoja organizacja zostanie prawdopodobnie wyeliminowana gdzieś pomiędzy etapami rozwoju i wzrostu, a osiągnięcie dojrzałości będzie niczym innym jak szalonym snem.

Pozwól, aby Twoim celem było przejście przez wszystkie cztery etapy. Kiedy osobiście sponsorowani dystrybutorzy uważają, że osiągnęli etap dojrzałości, możesz być pewien, że osiągnąłeś ten etap. W przeciwnym razie Twoja organizacja może nigdy nie osiągnąć pełnego potencjału.

Do twojego sukcesu!

Dr Bruce Bailey

[ff id="6"]