Pamiętam, kiedy pierwszy raz odkryłem Twittera; Byłem uzależniony. Zabierałem laptopa wszędzie i ciągle szukałem nowych tweetów. Byli tacy wcześni wpływowi, którzy wykorzystali kanał strategicznie do promowania swoich marek, ale większość z nas była zaangażowana. Wow, czy to się kiedykolwiek zmieniło! Szybko nauczyłem się, że muszę sam ustalać terminy, nawet włączając minutnik, aby kontrolować, jak długo spędzam na każdym kanale. W przeciwnym razie 10 minut to godzina i nic nie zostało zrobione!
Gdy media społecznościowe stały się bardziej popularne, a liczba użytkowników korzystających z wielu kanałów stale rosła, marketerzy szybko szukali sposobów na wykorzystanie ich w celu dalszego zaangażowania marki. Media społecznościowe przeszły z przeszłości do pracy w pełnym wymiarze godzin.
Wielkim nieporozumieniem jest to, że małe firmy mają „łatwy” sposób na zwiększenie zasięgu i zwiększenie puli potencjalnych klientów poprzez zaangażowanie i interakcję.
Ale to nie jest łatwe, jest strategiczne.
O ile nie ma dedykowanego członka zespołu zarządzającego mediami społecznościowymi, właściciele małych firm podlegają cyklom zaangażowania. Czytają blog lub biorą udział w zajęciach podkreślających korzyści płynące z mediów społecznościowych dla biznesu, wskakują z powrotem, ekscytują się nowym kierunkiem i szybko zdają sobie sprawę z pracy związanej z nadążaniem. Napięcie zanika, zaangażowanie maleje i wraca do stanu obecnego. Jeśli dowiedzieliśmy się czegoś o mediach społecznościowych, to konsekwentne, bogate w treść zaangażowanie przynosi największy sukces.
Ryzyko zbyt uproszczonego brzmienia sprowadza się do zrozumienia:
WHO - Kto jest twoim rynkiem docelowym.
Co - Co wysłać.
Gdzie - Do jakich kanałów mediów społecznościowych wysłać.
Kiedy - Kiedy Twój rynek docelowy jest online, w tym kiedy Twoje posty będą prawdopodobnie widoczne. Oznacza to, że możesz pisać mniej, ale w bardziej ukierunkowanych momentach, w których Twoje wiadomości będą najbardziej widoczne.
W jaki sposób - wideo, tekst, zdjęcia - połączenie trzech. Czy Twoje posty są zaplanowane, spontaniczne, czy oba!
Stąd możesz opracować łatwą do naśladowania formułę, która działa z dostępnym czasem. Twoja wiadomość zostanie dobrze odebrana zarówno pod względem formatu, czasu, jak i częstotliwości; Zmaksymalizuj skuteczność wiadomości dzięki czasowi na jej zarządzanie. Przywiąż tę strategię do magnesu wiodącego, aby przechwytywać adresy e-mail, a będziesz budować nie tylko media społecznościowe, ale także listę e-mail.
Czy chcesz dowiedzieć się więcej? Przejdź do naszej strony i sprawdź nasz pakiet mediów społecznościowych. To szybki i łatwy, niewiążący sposób, aby przywrócić Cię do sukcesu w mediach społecznościowych.
[ff id="5"]