Historia Byrona Reese

Byron Reese założył własną firmę SantaMail.org, która sprzedaje w pełni spersonalizowane listy od Świętego Mikołaja w całej Ameryce Północnej (są to nawet znaczki pocztowe z bieguna północnego na Alasce, aby nadać im autentyczny charakter). Reese sprzedał 10 000 listów w 2001 roku, pierwszym roku swojej działalności. Chociaż sprzedaż świąteczna rosła z każdym rokiem, nadal szukał sposobów na poszerzenie swojej oferty. Teraz rodzice mogą również zamówić u Świętego Mikołaja kartki urodzinowe dla swoich dzieci. Strategia zwiększyła sprzedaż w 2005 roku do 1 miliona dolarów.

Jednak kluczem do sukcesu Reese jest organizacja. Zdając sobie sprawę, że on i jego pracownicy nie chcą przebiec 36-godzinnego maratonu w pierwszym roku, spojrzał na zewnątrz sprzedawców, aby pomóc w corocznym pośpiechu. Staje też w obliczu wszelkich problemów, gdy tylko pośpiech się skończy i zaczyna planowanie na następny rok. W lutym to się zaczęło. „Pokusa polega na tym, aby nie zaczynać pracy, dopóki nie zbliża się ten sezon, a popełniliśmy ten błąd w przeszłości” - mówi 37-letni Reese. „Rzeczy zawsze potrzebują dużo więcej, niż myślisz, że dostaną. O wiele lepiej jest pracować stabilnie. "

„Kiedy byłem dzieckiem, rodzice dawali nam listy od Świętego Mikołaja. „Moja mama zmarła trzy i pół roku temu i chciałem zrobić to, by ją uhonorować” - powiedział Byron. „Przyszedłem z niskimi oczekiwaniami, ale sprzedaliśmy 10 000 w pierwszym roku”. Magia Świąt Bożego Narodzenia jest dla Byrona poważnym zaufaniem, dlatego wdrożył rygorystyczny program kontroli jakości, w ramach którego wiele osób (jego elfów) sprawdza każdą literę, zapewniając pełną dokładność w każdej z nich, a także kartkę urodzinową od Świętego i Mikołajkowa pocztówka „Pozdrowienia z Hawajów” po Świętach Bożego Narodzenia od opalonego Mikołaja przywiązanego do plaży.

Świąteczne wspomnienia Byrona obejmują instalowanie 200 sznurków lampek choinkowych i dekorowanie dziesiątek świątecznych ciasteczek każdego roku. Uwielbia wyraz twarzy listonosza, który w każde Boże Narodzenie idzie kupić na poczcie 40 000 znaczków Świętego Mikołaja. Co będzie w programie świątecznym?

„Mam nadzieję, że pewnego dnia dostarczę chłodnie na śnieg ludziom w gorącym klimacie”.

[ff id="3"]