Rozwój osobisty

Benchmarking i hakowanie wzrostu - to samo, tylko inne

By 21 kwietnia 2020 No Comments

Chociaż nigdy nie użyłem najnowszych słów, „hackowanie wzrostu” jest koncepcją wartą zastosowania, a zastosowanie go może być różnicą między sukcesem firmy lub po prostu przetrwaniem. Patrząc wstecz na historię, najbliższym pomysłem na hakowanie wzrostu byłoby „benchmarking”, czyli praktyka analizowania konkurencji w celu sprawdzenia, czy można nauczyć się metod poprawiania pozycji rynkowej. Według businessdictionary.com cele analizy porównawczej to (1) określenie, co i gdzie wymagane są ulepszenia, (2) analiza, w jaki sposób inne organizacje osiągają wysoki poziom wydajności, oraz (3) wykorzystanie tych danych do poprawy wydajności firmy.

W erze cyfrowej hakowanie wzrostu ma te same cechy, co benchmarking, ale na znacznie głębszym poziomie. Hakowanie wzrostu koncentruje się bardziej na zdobywaniu atrakcyjności rynkowej poprzez stosowanie strategii opartych na danych, które są testowane, testowane i powielane na jak największej liczbie platform.

Na przykład, jeśli masz grupę docelową 11-17 kobiet, możesz użyć oprogramowania do zbadania technik marketingowych znanej artystki, takiej jak Taylor Swift, aby uzyskać wgląd w to, jak jej dział marketingu najlepiej dociera do tej grupy odbiorców. Korzystanie z tego rodzaju oprogramowania daje Twojej firmie wgląd w średnią liczbę trafień w witrynie Taylor Swift, która pochodzi z trafień, słów kluczowych używanych w działaniach SEO i próbek reklam wyświetlanych w kilku kampaniach.

Uzbrojony w te informacje Twoja firma powinna przetestować wersje stron internetowych, stron internetowych i danych do pobrania, aby ustalić, która iteracja prowadzi do pożądanej liczby konwersji. Pamiętaj o przedstawieniu wyników każdej zmiany, ale uważaj na liczbę zmian, które wprowadzasz w każdej iteracji. Staraj się nie zmieniać więcej niż dwóch elementów na sesję i wystaw swoją stronę testową na 40%, aby upewnić się, że nie stracisz konwersji w wyniku wypróbowania czegoś nowego.

Ostatnim etapem rozwoju hakowania jest zwiększenie głosu Twojej firmy jako lidera w swojej dziedzinie. Pisać książkę, najlepiej we współpracy ze znanym autorytetem, zamieszczać artykuły i blogi w publikacjach lokalnych, regionalnych i krajowych; buduj relacje z blogerami, którzy docierają do klientów z różnymi produktami lub tematami, a także oferuj treści i dodawaj nazwy swoich firm do listy lokalnych ekspertów telewizyjnych i radiowych. Wszystkie te metody pomogą Ci zwiększyć ruch na nowej i ulepszonej stronie, znacznie poprawić ranking SEO oraz zwiększyć konwersje i rentowność.

Krótko mówiąc, analiza porównawcza była bardzo skutecznym narzędziem dla firm do zwiększenia swojego udziału w rynku, ale hackowanie wzrostu jest kolejnym etapem analizy i wzrostu konkurencji poprzez zastosowanie sprawdzonych metod i strategii z wielu branż na całym świecie.

[ff id="6"]