Jeśli jesteś właścicielem małej firmy, wiesz, jak trudno jest zarządzać wszystkimi aspektami swojej firmy. Marketing stanowi trzon każdej firmy pod względem wzrostu. W przeciwieństwie do dużych firm małe start-upy muszą pracować z mniejszymi budżetami. W rezultacie właściciele muszą dążyć do maksymalizacji zwrotu z inwestycji marketingowych. W tym przewodniku podamy kilka tajnych wskazówek, które pomogą Ci uzyskać najwyższy zwrot z inwestycji (ROI).

1) Upewnij się, że masz realistyczne cele

Osiągnięcie solidnych celów jest pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić. Jest to ważne, jeśli chcesz, aby Twój plan marketingowy był skuteczny. Możesz mieć różne cele i sposoby ich osiągnięcia. Na przykład możesz znaleźć sposób, aby zachęcić klientów lub klientów do zapisania się na cotygodniowy lub miesięczny biuletyn.

W ten sam sposób zapewnij przekonujące wezwanie do działania w biuletynach, aby zwiększyć wzrost przychodów. Zwiększy to współczynnik klikalności.

2) Wybierz odpowiedni kanał

Nie każdy kanał marketingowy może Ci pomóc. Musisz więc wybrać kanał na podstawie rzeczywistych danych. Ten kanał może być platformą, która może pomóc w dzieleniu się informacjami z klientami, takimi jak media społecznościowe.

Oczywiście może być konieczne poświęcenie czasu na zapoznanie się z tymi kanałami. Gdy tylko nauczysz się z nich korzystać, możesz zacząć.

3) Przeprowadzaj zoptymalizowane kampanie marketingowe

Jest to jedna z najlepszych technik międzyplatformowych. Dzięki takiemu podejściu możesz poprawić swój przekaz, niezależnie od tego, czy korzystasz z reklam w gazetach, telewizji czy Internecie.

Dobrym pomysłem jest zorganizowanie zintegrowanej kampanii marketingowej, ponieważ może to mieć pozytywny wpływ na widoczność i skuteczność przekazu. W rzeczywistości eksperci twierdzą, że 70% klientów skłania się ku zintegrowanej metodzie marketingowej. Tak więc zoptymalizowana kampania może zapewnić lepsze wyniki.

4) Napisz treść

Marketing może odbywać się na wiele sposobów, z content marketingiem na górze listy. Pisanie treści na swoim blogu lub stronie internetowej może pomóc Ci osiągnąć wiele korzyści. Faktem jest, że treść jest ważna, jeśli chodzi o umieszczenie witryny na pierwszej stronie Google. Gdy Twoja witryna znajdzie się na górze strony wyników wyszukiwania, ROI wzrośnie.

5) Użyj platform automatyzacji zadań

Za pomocą marketingu cyfrowego możesz czerpać wiele korzyści. Marketing cyfrowy ma wiele narzędzi i platform, które pozwalają zautomatyzować zadania marketingowe. Niektóre platformy to MailChimp, Facebook i WordPress. Automatyzacja zadań pozwala zaoszczędzić dużo czasu i pieniędzy. Zwiększy to również zwrot z inwestycji w marketing.

wniosek

Właściwe stosowanie tych tajnych technik może znacznie zwiększyć zwrot z inwestycji marketingowych. Pamiętaj, aby dać im szansę, jeśli jesteś poważnym właścicielem małej firmy. Mam nadzieję, że to pomaga.

[ff id="6"]