Po zakończeniu czytania tego artykułu zrozumiesz, jak wyróżnić się na rynku. Jest to absolutnie integralna część twojego planu marketingowego Chiropractic.
Zacznijmy ...
Jeśli chcesz przewodzić paczce na swoim rynku, musisz rozwinąć silną pozycję USP (unikalna propozycja sprzedaży). Czy w swojej praktyce robisz rzeczy, których nikt inny nie robi? Powinno być. Jeśli nie wykorzystasz znaczących doświadczeń dla swoich pacjentów, nie będzie wiele rzeczy, które odróżnią cię od konkurencji.
Twoje USP nie jest deklaracją misji ani eleganckim hasłem, ale kompleksowa obietnica dla twoich pacjentów czyni cię wyjątkowym. Możesz być najszybszy w tym, co robisz. Możesz być najtańszy (nie polecam tego).
Naprawdę musisz być kreatywny. Oczekuje się, że będzie świetnym kręgarzem i na pewno nie jest wyjątkowy. Twój rynek wymaga więcej niż ty.
Wyjaśnię to na przykładzie. Pamiętasz, kiedy Domino wyszło z kampanią marketingową „30 minut, czy to za darmo”? To dało klientom obietnicę, że wszyscy w firmie będą mogli się zebrać za nimi. Tu nie ma dwuznaczności. Co ważniejsze, podniósł poprzeczkę dla całej branży pizzy - nikt inny nie robił tego wtedy.
Jak więc stworzyć USP dla chiropraktyki? Oto kilka kroków ...
1. Zbadaj personel i dowiedz się, dlaczego twoi najwięksi fani wracają. Zapytaj ich, czy jest coś niezwykłego. Czasami wyciągnie to kilka potencjalnych potencjalnych USP, ale ważne jest, aby na tym nie poprzestać.
2. Zbadaj swoich najlepszych klientów. Dowiedz się, czy uważają, że jest w nich coś wyjątkowego lub wyjątkowego. Dowiedz się, dlaczego nadal prowadzą z Tobą interesy i zapytaj, czy w Twojej usłudze brakuje czegoś.
3. Badanie utraconych klientów, jeśli to możliwe. Spróbuj dowiedzieć się, dlaczego odeszli - czy jest coś, co zrobiłeś źle, czy jest coś, co oferuje lepszą klinikę?
4. Po zebraniu wszystkich tych informacji, zablokuj trochę czasu, o którym wiesz, że nie będzie ci przeszkadzał. Przejrzyj wszystkie dane, aby sprawdzić, czy jest jakaś oczywista USP. Jeśli nie, będziesz musiał silnie wzrastać w stworzeniu.
Pamiętaj - to, czego tu szukasz, nie jest fajnym hasłem. Ty decydujesz, co jest unikalne dla ciebie i twoich usług, i obiecujesz swoim pacjentom, co wyróżnia cię spośród wszystkich innych na rynku.
Ten USP będzie musiał zostać zintegrowany ze wszystkim, co robisz - od tego, jak Twój telefon reaguje na twoją stronę internetową i tak dalej.
[ff id="6"]