Poczekaj chwilę - jeśli hackowanie w celu wzrostu jest uzasadnionym terminem, czym jest haker w celu wzrostu? Cóż, haker wzrostu jest najlepiej znany jako „osoba, której prawdziwą północą jest wzrost” - termin ten po raz pierwszy wymyślił w 2010 roku Sean Ellis, znany detalista. Pisał o hakowaniu wzrostu w wielu postach na blogu, ale skupił swoją uwagę na hakerów wzrostu. Haker wzrostu to na ogół osoba z dyscypliną, doświadczeniem i siłą woli, jeśli chodzi o ustalanie priorytetów i testowanie wszelkich pomysłów marketingowych, które można wykorzystać. Po zakończeniu próby haker ds. Wzrostu poświęca czas na analizę danych, aby z powodzeniem zinterpretować wyniki końcowe i zastosować najlepsze taktyki marketingowe, aby dokonać dalszej oceny.

Hakowanie wzrostu to proces, w którym marketerzy cyfrowi robią dokładnie to, co wspomniano powyżej - badanie, testowanie, interpretowanie i skalowanie wszystkich możliwych kanałów marketingowych w celu zwiększenia liczby produktów, firm lub osób prywatnych w wyszukiwarkach internetowych, tworząc w ten sposób silny związek między hackowaniem wzrostu a marketingiem w wyszukiwarkach. Ludzie, którzy zastanawiają się nad taktykami marketingowymi, często współpracują ze sobą w zespołach, a wraz z menedżerami mediów społecznościowych, menedżerami PPC i autorami tekstów, dostarczają wyniki!

Ale tak naprawdę, prawie wszyscy muszą być hakerami wzrostu w swojej dziedzinie wiedzy. Stał się niezwykle zdolny i chętny do przetestowania twojej pracy, aby sprawdzić, czy przyciągnie wiele uwagi. Dość powszechne jest, że jeśli nie jesteś hakerem wzrostu w dzisiejszym świecie, nie możesz nawet uważać się za dobrego marketera. Okres.

Startupy są tymi, które najbardziej polegają na hakerów wzrostu, ponieważ wierzą w swoje możliwości skalowania tak wysokie, że pokonają prawie wszystkich konkurentów w ciągu kilku tygodni. Niestety nie zawsze tak jest. Szalony czas zajmuje pełne sprawdzenie każdego kanału marketingowego, stworzenie wszystkich możliwych szablonów e-mail, aby dotrzeć do mediów publicznych, idealne zaprojektowanie tej strony docelowej, tak aby współczynnik odrzuceń spadł do bardziej przyzwoitego procentu i zoptymalizował każdą stronę pod kątem indeksowanie, w których specjalizują się wyszukiwarki.

Hack wzrostu jest uważany za skrzyżowanie marketingu i technologii, ponieważ wszystkie powyższe testy można powtórzyć za pomocą testów A / B, które marketerzy robią wspólnie z programistami. Testowanie A / B bardzo pomaga, jeśli chodzi o ciągłe doskonalenie. Sprzedawcy przeprowadzają te testy, dopóki nie doprowadzą ich do tego „Aha!” chwila. Te chwile zawsze prowadzą do szybkiego wzrostu klientów, zwiększonej liczby odwiedzin i spadku współczynników odrzuceń, tym bardziej życzliwości, do której dążą wszyscy marketerzy w trakcie swojej kariery.

Ale jest o wiele więcej niż tylko tworzenie dobrych i szalonych taktyk marketingowych - wspominaliśmy o analizie danych jako jednym z ostatnich kroków tego (prawie) ciągłego cyklu. Analiza danych ma kluczowe znaczenie dla wiedzy o tym, kiedy i jak stosować oraz śledzić pozyskiwanie, zaangażowanie, utrzymanie i skierowanie, a są to jedne z najważniejszych punktów w cyklu życia odwiedzających. Dla niektórych najważniejszymi punktami mogą być CTR ze wszystkich tych kampanii Google AdWords lub średni odsetek osób, które odpowiedziały na Twoje posty na Facebooku w poprzednim tygodniu.

Osoby odpowiedzialne za monitorowanie i pomiar danych powinny pomóc ci zrozumieć, jakie są kluczowe statystyki dla każdego z testów A / B, aby zobaczyć postęp.

Jak wspomniano wcześniej, proces hakowania wzrostu jest prawie nieskończony, głównie dlatego, że jest powtarzany w kółko.

[ff id="6"]