Pewnego dnia, rozmawiając z przyjacielem dentystą, sugerowano, że marketing gabinetu dentystycznego był w jakiś sposób „nieetyczny” lub „tabu”.
Co sprawiłoby, że marketing dentystyczny stałby się „nieetyczny”? Czy ludzie w jakiś sposób nie reagują na marketing dentystów, księgowych i prawników w taki sam sposób, jak robią to firmy z branży technologii, dóbr trwałego użytku lub firmy remontowe?
Czy powiedzieli ci w szkole, że próba zwiększenia twojej praktyki jest niezgodna z „kodeksem etycznym”?
Rozważ ostatnią restaurację w pobliżu domu, która niedawno zawiodła. Czy kiedykolwiek tam byłeś? Czy jedzenie i obsługa były wystarczająco dobre? Możliwe, że jedzenie i obsługa były wystarczająco dobre, więc co się stało?
Szanse są restauracja ucierpiała, ponieważ nie zdobyła wystarczającej liczby nowych i stałych klientów do wzrostu zużycia paliwa. To funkcja marketingu bezpośredniego!
Czy grozi ci taki sam los, jak ta restauracja za rogiem?
Ty już to wiesz tylko 1 na 25 firm (4%) przeżywa 10 latprawda? Przetłumaczone: 96% firm upada w wieku 10 lat. Więc ... ile lat ma Twoja praktyka? Nikt nie musi ci mówić, że jeśli masz mniej niż 10 lat, masz poważną szansę.
Nadal uważasz, że marketing Twojej gabinetu dentystycznego jest „nieetyczny”? Jasne, trudno to powiedzieć w ten sposób, ale Czy nie nadszedł czas, aby przezwyciężyć stereotyp, że marketing jest „zły” lub w jakiś sposób „zły”?
Obszar prawny używany do patrzenia na marketing w ten sam sposób, ale ile reklam widziałeś w ciągu ostatnich 24 godzin dla prawnika od obrażeń ciała? Ilu prawników wiesz, że nie są na sprzedaż? Jak dobre są w porównaniu do tych, którzy konsekwentnie sprzedają swoje praktyki?
Porozmawiajmy o kilku rzeczach, aby ustalić, czy jesteś na dobrej drodze.
Tylko słowo mówione?
Wielu dentystów uważa, słusznie lub niesłusznie, że ta informacja ustna powinna zachęcać do dalszego rozwoju ich praktyki, dzięki czemu reklama i marketing są niepotrzebne. Teoretycznie jest to świetny scenariusz, jeśli gra się zgodnie z planem, ale rzeczywistość rzadko rozgrywa się w tak idealistyczny sposób.
1 negatywne doświadczenie ...
Co się stanie, jeśli basen wargi ustnej wyschnie lub ktoś będzie miał złe doświadczenia z Twoją praktyką? Wiesz, że słowo rozprzestrzenia się znacznie szybciej, a konsekwencje są znacznie bardziej wpływowe.
Jeśli twoja praktyka dentystyczna jest stale wprowadzana do obrotu i sprzedawana, jedno lub dwa negatywne doświadczenia nie zagrozą twojemu długoterminowemu dobrostanowi, nawet jeśli większość ludzi nie lubi wizyt w gabinecie dentystycznym.
Pamiętaj: ponieważ wszystkie serwisy społecznościowe są dostępne dla wszystkich za darmo, twoja praktyka jest zagrożona, jeśli nie jesteś zaangażowany w media społecznościowe lub regularnie sprzedajesz, aby walczyć z jednym lub dwoma „złymi jabłkami”.
To samo można powiedzieć o niezadowolonym pracowniku ... nic nie stoi na przeszkodzie, aby założyli handel online i szerzyli negatywne nastawienie do twojej praktyki. Nawet jeśli nie aktywnie uczestniczysz w sieciach społecznościowych, przynajmniej pozostań otwarty i złap go.
Jak mogą cię znaleźć nowi potencjalni pacjenci?
Jak nowi pacjenci odkrywają teraz Twoją praktykę? Czy śledzisz źródła nowych pacjentów i jak długo nowy pacjent zwykle pozostaje w swojej praktyce? Co możesz zrobić, aby pomóc nowym pacjentom przyjść do siebie?
Czy masz silną obecność w sieci?
Pomyśl przez chwilę o swojej witrynie. Czy zajmujesz ważne miejsce na stronach wyników wyszukiwania Google, Yahoo lub Bing? Co się stanie, jeśli ktoś będzie szukał nowego dentysty w Twojej okolicy przez Internet ... czy znajdzie on Twoją praktykę?
Ostatnie pytanie: jeśli nie reklamujesz się i nie konsekwentnie sprzedajesz, jakie kroki podejmujesz, aby pomóc twoim potencjalnym nowym pacjentom znaleźć cię?
Pamiętaj, że nie chodzi o bycie „nieetycznym”, ale o przetrwanie w trudnej gospodarce w czasach, gdy ludzie coraz bardziej polegają na Internecie przed wyborem dostawcy rozwiązań.
[ff id="6"]