Sukces MLM jest zabawny i opłacalny, ale istnieje ciemna strona, która przyciągnęła ludzi do nieetycznego marketingu. Fajnie jest obserwować wzrost popularności kont społecznościowych, ale można to zrobić źle. Organiczny wzrost społeczny to jedyna droga. Większość serwisów społecznościowych szuka czarnej taktyki, która pozwala na szybki rozwój kont, a wielu obserwujących nie istnieje. Mogą powodować problemy z kontem, szczególnie podczas udostępniania treści.

Twój sukces MLM polega na pozyskiwaniu i utrzymywaniu potencjalnych klientów i przekształcaniu ich w członków drużyny. Jeśli witryny mediów społecznościowych przyłapią Cię na nieetycznych środkach, aby utworzyć konto, prawdopodobnie ostrzegą Cię przed zamknięciem konta. To nie jest najgorsze, większość wyszukiwarek, zwłaszcza Google, pilnuje tego i będzie karać twoją treść lub witrynę za słaby rozwój społeczny. Ruch w mediach społecznościowych jest obecnie mocno obciążony w wyszukiwarkach. Oznacza to, że Twoje treści w mediach społecznościowych mają więcej punktów w wyszukiwarkach niż kiedykolwiek wcześniej.

Budowanie organicznych fanów w mediach społecznościowych dla sukcesu MLM

Musisz mieć organicznych obserwujących, aby uzyskać teraz ranking w wyszukiwarkach. To jedyna dopuszczalna metoda zachowania „czystości” w Google. Nigdy nie powinieneś płacić za obserwujących. Już teraz trudno jest usunąć fałszywych fanów z właściwych. Jednak właściwe będą się od czasu do czasu angażować. W niektórych przypadkach przez większość czasu, jeśli podobają Ci się Twoje treści, a Ty na nie reagujesz.

Aby zbudować przyszły sukces MLM, wiesz, że musisz reagować, tworzyć urocze treści i być dostępny w świecie online i offline. Twoje treści są w różnych stylach i gustach, ponieważ w ich podróży nie ma dwóch podobnych widoków. Treść powinna dotykać ich bólu i fazy podróży. Po przygotowaniu podsumowania kampanii możesz opracować krótkie i długie formularze, które pomogą Ci osiągnąć wyniki. Bądź otwarty na osoby zmieniające grę, czasem może być konieczne rzucenie piłki do kosza zamiast piłki szybkiej. Możesz zorganizować webinarium lub skoroszyt, aby uczynić rzeczy bardziej wciągającymi lub prostymi.

Współpraca z fanami to świetny sposób na rozpowszechnianie wiadomości w Internecie. Już lubią niektóre z twoich rzeczy, więc daj im coś za darmo. Może to pomóc w zdobyciu nowych źródeł ruchu i fanów.

[ff id="5"]