SEO copywriting to idealna, dobrze płatna praca w domu o ogromnym potencjale wzrostu. Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się nad rozpoczęciem niezależnej kariery pisarskiej lub chcesz znaleźć idealną pracę w domu, która dobrze się opłaca, copywriting SEO to właśnie ona. Wynika z tego dlaczego.

Sprzedawcy internetowi zaczynają doceniać usługi profesjonalnych copywriterów SEO, którzy tak dobrze znają się na rzeczy. I nic dziwnego. Rozrasta się reklama internetowa, a spam (tj. 5 USD na dostawcę treści dla artykułu) po prostu nie generuje ruchu - i przekierowuje potencjalnych klientów do kupujących - jak robi to profesjonalnie napisana treść.

Marketing internetowy: wzrost eksplozji reklamy internetowej

Profesjonalni copywriterzy SEO będą bardzo poszukiwani przez wiele lat, jeśli będą przestrzegać:

Według raportu ZenithOptimedia z 2007 r. Reklama internetowa osiągnie w nadchodzących latach trzy kamienie milowe: (i) w 2008 r. Przekroczy swoje wydatki na reklamy radiowe; (ii) uwzględnienie dwucyfrowego udziału w reklamie globalnej w 2009 r .; oraz (iii) wydatki na magazyny reklamowe wzrosną w 2010 r.

I jest to być może najbardziej szokująca statystyka, jeśli chodzi o wzrost reklamy internetowej: „Przewidujemy, że wzrośnie ona o 24% w 2008 roku i 69% w ciągu najbliższych trzech lat, osiągając 61 miliardów dolarów w 2010 roku. Prognozujemy, że tradycyjne media wzrosną o 5%. odpowiednio% i 14% w tych samych okresach. ”[Źródło:PriopćenjezajavnostZenithOptimediazaprosinac2007[Źródło:ZenithOptimediaDecember2007PressRelease[Izvor:PriopćenjezajavnostZenithOptimediazaprosinac2007[Source:ZenithOptimediaDecember2007PressReleaseRynek przyspieszy w 2008 r. Pomimo presji kredytowej (Dowiedz się więcej na stronie ZenithOptimedia dot com)]

Z tego rodzaju pieniędzmi płynącymi na rynek, marketerzy online polegają na copywriterach SEO, którzy naprawdę rozumieją małe rzeczy z marketingu internetowego. Stosunkowo nowa nisza, zainteresowanie szybko rośnie.

SEO copywriting przynosi ogromne korzyści tym, którzy są wystarczająco inteligentni, aby zacząć budować reputację, gdy branża jest dopiero w powijakach. Poznanie gęstości słów kluczowych, słów kluczowych z długiego ogona, podstawowych treści, budowania linków itp. Jest częścią wiedzy na temat pisania treści SEO, która jest nie tylko poprawna gramatycznie, ale pomaga wyszukiwarkom zwiększyć ruch.

I o zwiększaniu ruchu i konwersji klientów decyduje marketing internetowy. Copywriterzy SEO, którzy wiedzą, jak mówić tym językiem potencjalnym klientom, zyskają możliwość skorzystania z gwałtownego rozwoju, który już trwa dzięki reklamom online.

Podstawy, których należy szukać w copywriter SEO

Jeśli jesteś firmą, która chce wynająć copywriter SEO, oto kilka wskazówek:

1. Czy rozumie zrozumienie optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO)? Kiedy wspominasz takie rzeczy, jak frazy kluczowe, linki przychodzące, marketing artykułów i słowa kluczowe z długimi ogonami, czy mogę mówić w tym języku.

Jeśli copywriter SEO, którego szukasz, nie rozumie podstaw, kontynuuj wyszukiwanie.

2. Oferowane usługi: Lista usług SEO copywriter powiadomi Cię o tym, jak dobrze znasz się na branży. Jeśli oferują na przykład pisanie metatagów, to wiesz, że mają wiedzę zza kulis, powyżej i dobre pisanie.

3. Wzory do pisania SEO: Każdy niezależny pisarz powinien mieć próbki pisania do pokazania. Profesjonalista będzie je miał na swojej stronie internetowej.

Są to podstawy, na które powinieneś zwrócić uwagę przy zatrudnianiu copywriter SEO.

Jeśli jesteś początkującym copywriterem SEO, są to podstawy do skonfigurowania się przed rozpoczęciem marketingu dla klientów. Copywriting SEO nie jest trudny; to tylko dziedzina, która wymaga trochę nauki. Po zrozumieniu warunków pisania SEO mogą one przerodzić się w bardzo lukratywną karierę niezależnego pisarza (tj. 25–100 USD lub więcej za artykuły o SEO zawierające 350–500 słów).

Aby dowiedzieć się więcej o copywritingu SEO, przeczytaj ten podstawowy przykład pisania SEO.

[ff id="6"]