Prowadzenie działalności gospodarczej w domu zapewnia wiele wspaniałych ulg podatkowych, których inne firmy czasami nie żądają. Niestety, wielu właścicieli małych firm co roku płaci podatki państwowe, ponieważ nie są tego świadomi lub ponieważ dla małych firm dostępne są liczne odliczenia.

W większości przypadków wydatki związane z Twoją firmą można dodać jako odliczenie od podatków. Jeśli nie płacisz podatku przez cały rok, odliczenia mogą pomóc Ci zapłacić dużą kwotę podatku każdego roku, a także możesz skorygować swoje zarobki. Unikaj płacenia dużych podatków lub posiadania pieniędzy, pilnując prostych rzeczy!

Każda firma jest trochę inna. Podziel się tymi pomysłami ze swoim księgowym lub doradcą podatkowym, aby sprawdzić, czy Twoja firma może kwalifikować się do tych odliczeń.

1- W przypadku dołączenia do firmy lub zakupu franczyzy, koszty takie jak zestawy lub opłaty franczyzowe mogą zostać odjęte. Dowody tych kosztów początkowych należy zapisać.

2- potrzeby biznesowe. Zachowaj wszystkie rachunki za wszystkie materiały zakupione do użytku biznesowego. Papier komputerowy, wizytówki, długopisy, katalogi, broszury lub inne przedmioty, które kupujesz i których używasz dla swojej firmy.

3- Reklama - większość reklam może być przedmiotem podatków. Zachowaj wszystkie rachunki za reklamy w gazetach, banery lub reklamy online. Reklama to wydatek biznesowy i w większości przypadków można ją odpisać.

4 - Prezenty - prowadź listę wszystkich przedmiotów, które możesz rozdać, oraz ich koszt. Większość gratisów można również odpisać.

5- Rachunki telefoniczne i dostęp do Internetu - Jeśli masz służbową linię telefoniczną lub masz Internet w domu lub w biurze w celach biznesowych, zapisz wszystkie rachunki za każdy zapłacony rachunek. Te pozycje są kosztami biznesowymi i mogą być również amortyzowane.

Telefon komórkowy, który jest używany w celach biznesowych, jest również dedukcją.

6- Biuro w domu - Jeśli masz biuro w domu, poinformuj o tym doradcę podatkowego. Jeśli korzystasz z pokoju w domu jako biura, możesz również doliczyć podatki.

7- Połączenia międzystrefowe - jeśli wykonujesz połączenia międzystrefowe związane z Twoją firmą, pamiętaj, aby zachować wszystkie rachunki za połączenia i naliczone kwoty. Jeśli połączenia te są związane z twoją pracą, w większości przypadków można je również odpisać.

8- Zwraca czeki i opłaty bankowe. Jeśli otrzymujesz czeki od klientów i nie możesz ich odebrać, kwoty te mogą zostać odjęte wraz z opłatami naliczonymi przez bank. Zachowaj zwrócony czek, list z banku i wyciąg z konta bankowego, aby wykazać naliczoną opłatę.

9- Opłata pocztowa - można żądać wszystkich kosztów wysyłki lub wysyłki opłaconych przez Ciebie. Zachowaj pokwitowania dla wszystkich materiałów wysyłkowych i wysyłki.

10- Komputery i oprogramowanie - Jeśli kupisz nowy komputer w celach biznesowych, możesz ubiegać się o koszt komputera. Można również zgłosić roszczenie dotyczące oprogramowania, którego można używać do celów biznesowych.

Możesz także zastosować amortyzację przez 3 lata od zakupu komputera.

[ff id="2"]