Umiejętność sprzedaży manuskryptu to zarówno to, co wiesz, jak i to, kogo znasz. W związku z tym sposób sprzedaży skryptu ma wiele wspólnego z marketingiem i sieciami społecznościowymi. Piękne w komunikacji w mediach społecznościowych jest to, że ludzie z branży filmowej, tacy jak producenci i reżyserzy, utrzymują obecnie aktywne media społecznościowe. W rezultacie możesz nawiązać z nimi relację i poszukać ich pod kątem filmu, programu telewizyjnego lub scenariusza.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak sprzedać skrypt producentowi bez straszenia go, oto kilka niezbędnych kroków do podjęcia:
• Znajdź stronę internetową producenta lub profil w mediach społecznościowych.
• Jeśli profil jest publiczny, wyślij do nich żądanie żyły online.
• Poświęć trochę czasu na ich poznanie, zanim spróbujesz je rozpocząć w swoim projekcie.
• Kiedy nadejdzie czas, daj im swój pomysł. Najlepszy czas to, kiedy i kiedy o to poproszą.
Spróbuj znaleźć producentów, którzy produkują filmy podobne do tych, które chciałbyś nakręcić, jeśli Twoim celem jest sprzedaż scenariusza romantycznej komedii, na przykład Jason Blum i ludzie z „Paranormal Activity” prawdopodobnie nie będą najlepszym wyborem. Aby dowiedzieć się, jak sprzedać skrypt, jedną z najważniejszych rzeczy do zrozumienia jest to, że musisz znaleźć producenta, który ma pomysł na Twój projekt i ma doświadczenie w jego tworzeniu. rodzaj filmu.
[ff id="5"]