Posiadanie dobrych umiejętności marketingowych i produkcyjnych jest niezbędne do dalszego rozwoju startupów. Bez wątpienia porażka, środek i sukces to trzy typowe zwroty życiowe, w których można uzyskać bardzo ważne lekcje na temat tego, jak działa rzecz, aby uniknąć awarii. Miej oko na takie lekcje i zastosuj je, aby uzyskać zintegrowany wynik, dzieląc się swoją osobistą historią z osobą z całego świata. Zły marketing ma najgorszy wpływ na twoich klientów, więc musisz mieć dwie najważniejsze cechy, tj. Dobre produkty lub inteligentne usługi i świetne umiejętności marketingowe.

Umiejętności marketingu cyfrowego, które zapewnią Ci duży impuls: -

  • Zastanów się dwa razy, zanim wybierzesz medium marketingowe: Istnieją różne rodzaje mediów, które mogą pomóc Ci rozwinąć Twoją markę. Rosnące przykłady takich mediów oczarowują większość ludzi i pozwalają im reklamować się w interesach z korzyścią. Wybór odpowiedniej platformy jest bardzo ważny, ponieważ pozwala ustalić, czy atrakcyjne możliwości pomogą Ci w przyszłości, czy nie.
  • Wybierz grupę docelową: Aby zoptymalizować potencjalnych klientów, znacznie ważniejsze jest wybranie platformy, która będzie Ci służyć dla docelowych odbiorców, niż tylko platforma, która ma większą liczbę odwiedzających. Wyświetlanie reklam po podstawowym filtrowaniu jest marnotrawstwem, ponieważ zwykłe polubienie lub wyświetlenie postów reklamowych nie jest rzeczywistym planem umieszczania reklam. Zamiast tego wybierz platformę, która prowadzi do grupy docelowej, aby osiągnąć lepszy biznes, a nie tylko siłę woli.
  • Problemy z jakością treści: Obrazy i treść reklamy to najważniejsza rzecz, która bawi gościa i fascynuje go do sprawdzenia wiodącego potencjału. Zamiast wypychać witrynę śmieciami i dramatycznie używać słów kluczowych, spróbuj skompilować kilka interesujących i przywołać frazę, aby Twoja treść była interesująca. Ponadto używaj słów kluczowych, które stają się organiczne, aby nie były pełne.
  • Dowiedz się wszystkiego o potrzebach klientów: Zrozumienie potrzeby klienta w zakresie optymalizacji sprzedaży i zwiększenia tożsamości firmy jest niezbędne, aby móc dostosować się do zmian w produktach. Obsługa klienta jest najważniejsza dla osiągnięcia lepszych rezultatów.
  • Doświadczenie użytkownika i opinie: Doświadczenie użytkownika odnosi się do interfejsu witryny i czasu reakcji stron. Informacje zwrotne na temat produktów i usług używanych przez klientów również zwiększają poziom zaufania. Dzielenie się cennymi opiniami w tej sekcji pomaga utrzymać stabilność relacji i zwiększyć liczbę klientów.

[ff id="6"]