Metody nauczania ciągle się zmieniają w sposób, w jaki projektujemy moduły nauczania dla nauczania i uczenia się, uczelnie i uniwersytety, które oferują programy kształcenia nauczycieli, muszą także nadal modelować, projektować i skutecznie doskonalić programy i strategie kształcenia nauczycieli, które będą wspierać rozwój wysoko wykwalifikowanych nauczycieli i studenci Na początku 2000 r. Kilka szkół wyższych i uniwersytetów walczyło o utrzymanie się na powierzchni. Zdaniem większości analityków było to w dużej mierze spowodowane słabą gospodarką z powodu kryzysu mieszkaniowego. Jednak gospodarka; z czasem stało się lepsze, a jednak nadal istnieje silna potrzeba rekrutacji i zachowania najbystrzejszych umysłów w nauce, technologii, inżynierii i matematyce lub edukacji STEM. Krótko mówiąc, nie ma wystarczającej liczby utalentowanych nauczycieli przedszkolnych, aby uczyć uczniów w krytycznych dziedzinach nauki i matematyki.
Zaprojektowane przez wysokiej jakości programy edukacyjne dla nauczycieli, które zapewniły spójne poczucie wspólnoty, wszyscy interesariusze i wyborcy dobrze sobie radzili. W badaniu przeanalizowano nowe badania oraz znaczenie korzystania z mediów społecznościowych jako narzędzia współpracy w celu ponownej oceny, przekształcania i ponownego tworzenia środowisk nauczania i uczenia się między matematyką a nauczycielami nauk ścisłych i przyrodniczych. Nauczyciele przedszkolni pochodzili z jednego z historycznie czarnych college'ów i uniwersytetów położonych na południowym wschodzie. Nauczyciele po służbie lub weterani uczyli uczniów klas średnich z obszarów wiejskich rolnictwa. Zastosowano interaktywną platformę mediów społecznościowych, aby pomóc obu grupom współpracować, uczyć się i uczyć od siebie strategii instruktażowych. Jako tło każdy z nich skoncentrował się na swoich treściach instruktażowych przy użyciu wspólnych podstawowych standardów z matematyki i nauk ścisłych. Wpisy obejmowały artykuły do dyskusji, projekty interaktywne, zdjęcia, zdjęcia i filmy. Uczniowie zaczęli tworzyć, myśleć i dzielić się nimi. Obie grupy przeszły krzywą uczenia się, która przyniosła pozytywne wyniki dla siebie i, co najważniejsze, ich uczniów.
Ramy koncepcyjne tego programu kształcenia nauczycieli uwzględniają wiedzę, umiejętności i usposobienie, które absolwenci muszą posiadać przed wejściem do prawdziwego świata kształcenia nauczycieli. Absolwenci nauczycieli mieli nadzieję znaleźć się wśród zdolnych nauczycieli już w szkołach na całym świecie. Szkoły edukacyjne potwierdzają znaczenie dostosowania programów studiów do standardów akademickich każdego państwa. Krajowa Rada ds. Akredytacji Edukacji Nauczycieli, która jest branżowym mechanizmem pomagającym w przygotowaniu wysokiej jakości przygotowania nauczycieli, akceptuje następujące cele dla uzyskania biegłego statusu:
Pięć bramek dla „wykwalifikowanego nauczyciela”
1. Wykazuje kompetencje w zakresie wiedzy merytorycznej;
2. Wykorzystuje skuteczne umiejętności edukacyjne;
3. Wykorzystuje technologię odpowiednią do poprawy uczenia się;
4. Udowodnij opiekuńczy usposobienie; i
5. Rozumieć i cenić różnorodność.
Chociaż wiele umiejętności i podziałów technologicznych było oczywistych dla wielu, umiejętności edukacyjne nauczycieli po odbyciu służby przekraczały różnice wieku i doświadczenia. Podczas gdy umiejętności związane z tym podziałem cyfrowym uległy zawężeniu, wiedza na temat najnowszych technologii wśród nauczycieli po zakończeniu pracy była bogata ze względu na czas i protokół ostatnich potrzeb programowych. Dzięki wyeliminowaniu luk i opuszczeniu grup kompetencyjnych obie grupy mogłyby dotrzeć do wszystkich uczniów. Dzięki wykorzystaniu mediów społecznościowych wiedza zdobyta przez obie grupy wywarła trwałe wrażenie na uczniach, rodzicach i administracji.
Naukowcy sugerują, że ważne jest, aby patrzeć na sieci społecznościowe z nie tylko prostej komunikacji lub przepływu informacji. Interwencje mają więcej wspólnego z pomaganiem grupom w poznawaniu wiedzy innych oraz zapewnianiem bezpieczeństwa i dostępu między ludźmi. Cross, Parker i Borghetti, 2002, zasugerowali, że powinniśmy mniej skupiać się na komunikacji, a bardziej na opartych na wiedzy wymiarach relacji, które czynią je przydatnymi do dzielenia się i tworzenia wiedzy.
Era cyfrowa
Era cyfrowa pozwoliła nam przekroczyć przestrzeń i czas, kontaktować się z ludźmi w odległej strefie czasowej, tak jakby byli tuż obok, robić interesy z ludźmi na całym świecie i rozwijać systemy informacyjne, które potencjalnie łączą nas wszystkich bliżej i coraz bliżej każdego dnia. Jednak ludzie nie żyją w globalnym świecie - są bardziej zainteresowani kulturami, w których uczestniczą w Boyd, 2006. Jak dotąd media społecznościowe ewoluowały, aby stać się potężnym narzędziem edukacji. Serwisy społecznościowe, takie jak Twitter, Facebook i Ning, oraz narzędzia takie jak Skype i Eliminuj łączą uczniów z możliwościami uczenia się na ciekawe i ekscytujące sposoby. Niezależnie od tego, czy uczysz klasę podstawową, gimnazjum lub liceum, czy tradycyjną szkołę bezpośrednią lub online, uniwersytet, media społecznościowe mogą mieć bezpośredni wpływ na uczenie się studentów.
Smith 2011 ogłosił, że w 2011 r. 63,7 procent amerykańskich użytkowników Internetu regularnie korzystało z sieci społecznościowych, co odpowiada prawie 148 milionom osób. Chociaż tempo wzrostu będzie mniej dramatyczne w ciągu najbliższych kilku lat niż w 2009 i 2010 roku, konsumpcja pozostanie silna i nie wykaże żadnych oznak spadku. Ludzie uczą się, obserwując zachowania, postawy i wyniki innych osób w tym zachowaniu. Większość ludzkich zachowań uczy się obserwacyjnie poprzez modelowanie: na podstawie obserwacji innych formułujesz wyobrażenie o tym, jak zachowuje się nowe zachowanie, a później te zakodowane informacje służą jako przewodnik po działaniu. Teoria uczenia się społecznego wyjaśnia ludzkie zachowanie w kategoriach ciągłej wzajemnej interakcji między wpływami poznawczymi, behawioralnymi i środowiskowymi Bandura, 1977.
Niezbędne warunki skutecznego modelowania
Uwaga - różne czynniki zwiększają lub zmniejszają ilość uwagi. Obejmuje charakterystykę, wartościowość afektywną, rozpowszechnienie, złożoność, wartość funkcjonalną. Własne właściwości, takie jak zdolności sensoryczne, poziom pobudzenia, zestaw percepcyjny, rozszerzona przeszłość, afekt i świadomość.
Powstrzymując - aby zapamiętać to, czego byłeś świadomy. Obejmuje kodowanie symboliczne, obrazowanie mentalne, organizowanie poznawcze, powtarzanie symboliczne, powtarzanie ruchowe.
Reprodukcja - reprodukowanie obrazu. W tym zdolności fizyczne i samoobserwacja reprodukcji.
Motywacja - mieć dobry powód do naśladowania. Obejmuje motywy takie jak przeszłość, takie jak tradycyjne zachowanie, obiecane wymyślone zachęty i zastępczy wygląd oraz pamiętaj o rozszerzonym modelu.
Klasy średnie zwykle się uczą, ale komunikują się inaczej niż jakikolwiek inny poziom na arenie edukacyjnej. W oparciu o metodologię mediów społecznościowych wdrożoną dla projektu, kompleksowe wyniki testu wzrosły w kryteriach zarówno w matematyce, jak i nauce. W matematyce nastąpił wzrost o 2,4 procent i wzrost o 9,6 procent w nauce. Naukowcy nieustannie starają się znaleźć sposoby, które stanowią wyzwanie, angażują i są odpowiednie dla uczniów szkół średnich, zapewniając jednocześnie, że zarówno uczniowie, jak i nauczyciele są stale zaangażowani w aktywne uczenie się.
W dzisiejszej kulturze środowisko uczenia się studenta jest zasilane wieloma starymi i nowymi technologiami. Nawet aspekty technologiczne i mechanika ołówka zmieniły się, odkąd zaczął się wraz z odkryciem grafitu w XVI wieku. Niezależnie od tego, czy technologia ta obejmuje najnowsze systemy gier, najfajniejsze gadżety lub zaproszenia w mediach społecznościowych, studenci żyją w kulturze, która chce zaangażować się w te „rzeczy”, które będą ich motywować i dadzą im natychmiastową satysfakcję.
Środowiska uczenia się dla uczniów zarówno w szkole, jak i w domu muszą być wystarczająco płynne, aby technologia była metodą zintegrowanego uczenia się i musiała działać na poziomie, na którym oboje nadal się rozwijają. Powinno stać się narzędziem, do którego uczniowie przyzwyczają się bardziej. Jest to korzystna i warta edukacyjnej podróż przez przygotowanie nauczycieli. Studenci już tam są; dlaczego nie spotkać ich na boisku.
Bibliografia
Bandura, A. Social Learning Theory, 1977; (http://psychology.about.com/od/developmentalpsychology/a/sociallearning.htm; odzyskano 7/1/12.
Boyd, D., (marzec 2006). Lokalizacja G: gdy zderzają się informacje globalne i lokalne interakcje. „. O'Reilly Emerging Technology Conference; San Diego, Kalifornia.
Cross, R., Parker, A., i Borghetti, S. (2002). Widok z lotu ptaka: Wykorzystanie analizy sieci społecznościowych do usprawnienia tworzenia wiedzy i dzielenia się nią. IBM Institute for Business Value1-19.
Smith, anyż. „Korzystanie z sieci społecznościowych rośnie bardzo szybko”. Moje wzmocnienie. 18 marca 2011 r.
[ff id="5"]