Myślę, że wszyscy możemy się zgodzić, że nienawidzimy bałaganu. Nienawidzimy tego tak bardzo, że udajemy, że nie istnieje. Czasami nawet chowamy się przed światem, ponieważ boimy się tego, co inni mogą o nas myśleć. Dezorganizacja lub dom pełen bałaganu, do którego nienawidzimy przyznać, na szczęście możemy to przezwyciężyć. Doświadczenie wymaga jedynie cierpliwości, wrażliwości i otwartości, aby osiągnąć to, czego chcemy w naszych domach i życiu.
Dzisiaj dam ci 5 prostych i nowoczesnych wskazówek, jak zmienić sposób myślenia, aby stać się bardziej zorganizowanym.
WSKAZÓWKA 1: Zacznij od małego
Z jakiegoś powodu naszym mózgom powierzono, że MUSIMY wykonać cały projekt na raz. Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego żadne z twoich zadań lub projektów nie zostało ukończone na czas? Założę się, że jednym z powodów może być to, że pobrany projekt musiał być WIELKI ukończony, a ponieważ byłeś tak przeciążony, nie udało Ci się go ukończyć. Już nie! Zaczynając od małych, bez względu na to, czy jest to kubek ołówkowy, aby ukończyć duży projekt, unikniesz stresu związanego z wykonywaniem zadania i szybko i dokładnie go wykonasz.
WSKAZÓWKA 2: Posłuchaj, jak zorganizować podcast
Jedną z najlepszych rzeczy, które możesz zrobić rano lub podczas jazdy, jest pobudzenie umysłu przez słuchanie rzeczy, które stymulują rozwój umysłowy i fizyczny. Zauważyłem we własnym życiu i innych wokół mnie, że dokonał pozytywnej zmiany w naszym życiu. Organizowanie podcastu jak Zorganizuj 365 lub Śloba jest czyszczona to 2 podcasty, które zmotywowały mnie w momentach, w których brakowało mi. Jednym z sekretów prawdziwej zmiany stylu życia jest zmiana naszej mentalności, a poprzez włączenie tych prostych metod do swojego życia, dotrzesz tam w mgnieniu oka.
WSKAZÓWKA 3: Zrób listę kontrolną
Może to zabrzmieć banalnie, ale listy rzeczy do zrobienia naprawdę działają - oczywiście tylko jeśli ich użyjesz, Jak wspomniałem powyżej, bałagan to% # * i aby go zwalczać, będziesz musiał go rozwiązać w krótkich odstępach czasu. Oto dwa przykłady skuteczności list kontrolnych w organizowaniu się. 1) Korzystanie z listy kontrolnej do planowania zadań, które musisz wykonać w domu po pracy, zapobiegnie przepracowaniu po męczącym dniu. 2) Na skutecznej liście będą tylko ustawione priorytety, dzięki czemu będziesz dokładnie wiedział, co należy zrobić, aby utrzymać porządek. Listy rzeczy do zrobienia, listy rzeczy do zrobienia, listy rzeczy do zrobienia, plany, jakkolwiek je nazywają, to nawyk, który należy stosować w życiu, aby organizowanie i organizowanie mogło stać się drugą naturą.
WSKAZÓWKA 4: Zachowaj rzeczy, które naprawdę kochasz
Oto kilka typowych odpowiedzi, które słyszałem na ten temat:
Kocham wszystkich w moim domu i nie ma szans się niczego pozbyć! Wszystkie moje rzeczy mają za sobą sens! Oto lepszy. Wydałem tyle pieniędzy i jeszcze ich nie nosiłem! - Ale minęły 2 lata...
To tylko kilka przykładów wypowiedzi moich klientów, kiedy zasugerowałem, że powinni przechowywać w domu tylko to, co naprawdę kochają. Pozwól mi wyjaśnić, co to naprawdę oznacza. Zacznijmy od przykładu. Kochamy naszą rodzinę (naszą najbliższą rodzinę) i chociaż możemy mieć ulubionych (mrugnięcie okiem), kochamy ich tak bezwarunkowo, że nie bylibyśmy w stanie przeżyć dnia bez nich. To uczucie, które powinieneś mieć w swoim domu. Tak bardzo kochasz swój długopis; sama myśl, że nie jest w twoim posiadaniu, to wielka szkoda. Jeśli nie masz poczucia przedmiotów w domu, prawdopodobnie czas się z nim rozstać. Z przyjemnością będę świadkiem wydziału!
WSKAZÓWKA 5: Zrób z tego nawyk
Nowe badania pokazują, że wykształcenie nowego nawyku zajmuje 2-8 miesięcy. Wiem, że wydaje się to nienormalnie dużo czasu - przynajmniej na zorganizowanie się, ale to naprawdę dobra wiadomość. Tworzenie nowych nawyków nie powinno być postrzegane jako tworzenie, ale jako proces, który przyniesie lepsze rezultaty. Poświęcenie się systemowi organizacyjnemu i dokładne jego szkolenie, choć możesz mieć czkawkę, stworzy pozytywny umysł i poprawi twoje umiejętności organizacyjne.
[ff id="6"]