Początkujący inwestor poświęca za mało czasu na przygotowanie i wysyłanie każdej kampanii marketingowej. Od samego początku udana kampania wymaga przewidywania, które segmenty rynku mają większy potencjał konwersji potencjalnych klientów. Po zidentyfikowaniu marketer musi uzyskać dostęp do listy marketingowej, wyczyścić dane i przygotować kampanię korespondencji seryjnej do dystrybucji. I na koniec przekształcają kampanię w kopię, wypełniają i wysyłają wypełnione listy do potencjalnych klientów. Startupy mogą poradzić sobie z tym procesem w przypadku mniejszych kampanii, ale szybko odkrywają, że nie można go skalować podczas próby rozszerzenia działalności.
Nowy inwestor, bez personelu, jest często odpowiedzialny za każdy aspekt działalności. Wyzwaniem jest czas spędzony na marketingu marketingowym, który nie jest przeznaczony na bezpośrednie zyski, takie jak konwersja potencjalnych klientów. Aby zwiększyć presję, wiele osób ma pracę dzienną, co może ograniczyć ilość wolnego czasu dostępnego na pracę nad pracą. Chociaż inwestor o ustalonej pozycji może wykonywać działania o niższej wartości na rzecz strony trzeciej lub członka swojego zespołu, inwestor początkujący nie zawsze ma na to kapitał lub doświadczenie.
Właściciele firm muszą koniecznie zacząć upraszczać i automatyzować wszystkie rutynowe zadania w swojej firmie, aby mogli skoncentrować swój czas i energię na działaniach o wartości dodanej. Aby uprościć, powinny usprawnić podejmowanie decyzji i ręczny wysiłek poprzez procesy i wykorzystanie źródeł zewnętrznych. Kiedy zaczynasz, praca w biznesie jest zarówno ekonomiczna, jak i konserwatywna. Jednak długoterminowy wzrost został osiągnięty, gdy właściciel ciężko pracuje i generuje przychody.
Istnieją trzy procesy, które skracają czas marketingu i poprawiają rozwój firmy oraz skalowalność. Pierwszym z nich jest wykorzystanie informacji o trendach rynkowych do wysokiej oceny procesu wyboru docelowego segmentu rynku. Inwestorzy powinni dołączyć do lokalnego stowarzyszenia inwestorów na rynku nieruchomości i zidentyfikować źródła online, aby uzyskać wgląd w rynek. Skróci to czas spędzany na początku każdego cyklu marketingowego, aby określić, gdzie najlepiej jest rozwijać.
Następnie ważne jest uproszczenie procedur gromadzenia i przygotowywania danych. Wiele źródeł danych marketingowych online zapewnia złożone i drogie narzędzia, które zapewniają elastyczność, ale potem zabierają, wymagając od użytkowników duplikowania danych w niezdarny sposób, aby dopasować się do budżetu marketingowego. Po zebraniu danych wyczyszczenie bardziej ręcznych i szczegółowych zadań polega na wyczyszczeniu danych. Widoczny inwestor upraszcza powtarzalne zadania gromadzenia i czyszczenia danych za pomocą prostych i niedrogich środków. Wreszcie, zadanie przygotowania kampanii dystrybucji poczty do dystrybucji powinno zostać zakończone jak najszybciej, ponieważ jest to największy zlew czasowy i nie można jej dostosować bez pomocy.
Podjęcie tych kroków znacznie zminimalizuje czas poświęcony na marketing i pozostawi więcej czasu na zadania związane z zyskiem, takie jak praca i konwersja potencjalnych klientów. Automatyzacja i uproszczenie jest ważnym krokiem w kierunku poprawy skalowalności firmy oraz przygotowania do rozwoju i ekspansji firmy.
[ff id="6"]