Czy jesteś firmą lub firmą, która chce angażować się i wchodzić w interakcje w rozwijającym się świecie mediów społecznościowych? jeśli tak, prawdopodobnie pomyślałeś o swojej strategii. Ale kogo wybrałeś do prowadzenia kampanii?
Krajobraz sieci społecznościowej jest złożony i głęboki. Wiele osób zagubiło się w różnorodności i funkcjonalności, którą oferuje, a inni uważają, że Facebook i Twitter to jedyne oczywiste podmioty, które należy się tym przejmować. Faktem jest, że złożoność i możliwość niepowodzenia jest tak duża, że inwestowanie w te kampanie jest niemal obowiązkowe. Dlatego potrzebujesz doświadczonej profesjonalnej firmy, aby nią zarządzać - prawda? Źle.
Słyszałem, że powiedział, że młoda, zdrowa osoba nie jest odpowiednim typem, aby wziąć na siebie tak wymagające zadanie, jak spełnienie wymagań firmy w zakresie mediów społecznościowych. Ale pomyśl jeszcze raz. Na przykład, kim są ludzie, którzy najczęściej korzystają z mediów społecznościowych? Młodych. Kim są ludzie, którzy tworzą platformy, zmieniają interaktywny proces i wymagają nowych i ulepszonych aplikacji? Młodych.
Większość osób poniżej 25 roku życia będzie wychowywana od najmłodszych lat za pomocą mediów społecznościowych. To część ich historii. Nigdy nie nauczyli się „jak” po prostu „to zrobili”. Jeśli połączysz to z faktem, że programowanie i inne manipulacje IT są naturalnie drugą naturą w tej grupie wiekowej, nie możesz lepiej argumentować za umożliwieniem im prowadzenia i doradzania w zakresie sieci społecznościowych dla firm.
[ff id="5"]