Być może zastanawiasz się, co prawo Metcalfe ma wspólnego z marketingiem wielopoziomowym. Oto, dlaczego prawo Metcalfe wpłynie wykładniczo na rozwój wielopoziomowego biznesu marketingowego, jeśli zostanie odpowiednio wdrożony.
Według Wikidepii prawo Metcalfe stanowi, że wartość sieci telekomunikacyjnej jest proporcjonalna do kwadratu liczby użytkowników systemu (n2). Pierwsza metoda sformułowana przez Roberta Metcalfego w odniesieniu do Ethernetu, Prawo Metcalfe'a wyjaśnia wiele efektów sieciowych technologii i sieci komunikacyjnych, takich jak Internet i Internet. Liczba unikalnych połączeń w sieci z liczbą węzłów (n) może być matematycznie wyrażona jako n * (n-1) / 2.
Prawo często ilustruje przykład faksu: jeden faks jest bezużyteczny, ale wartość każdego faksu wzrasta wraz z całkowitą liczbą faksów w sieci, ponieważ łączna liczba osób, z którymi każdy użytkownik może zwiększyć wysyłanie i odbieranie dokumentów.
Aby spojrzeć na prawo Metcalfe, każdy nowy klient w twojej sprawie, twój partner biznesowy lub linia zejścia rozszerza możliwości na wszystkich, którzy już tam są. Ważne jest, aby znać to prawo, ponieważ porównuje, dlaczego budujesz swój biznes marketingowy na wielu poziomach. Wiedz, że Twoja firma będzie prowadzona wykładniczo, gdy osiągnie określony punkt. I że każdy partner biznesowy ma znaczący wkład w przestrzeganie tego prawa.
Nawiązuj przyjaźnie i nie przestawaj zatrudniać, ponieważ każdy nowy partner biznesowy na wielu poziomach marketingu poszerza krąg swoich możliwości.
[ff id="6"]