Nie planujemy zmieniać zdania osób odpowiedzialnych za marketing lub posiadanie firmy; że te recenzje [with the star ratings] które pokazują w wynikach wyszukiwania znaczenie pierwszego zebrania opinii klientów jako kluczowego elementu w codziennej działalności.

Dla argumentu, jak zająć stanowisko potencjalnego klienta typu bed and breakfast, pozostać w mieście przez kilka nocy i poprosić o określenie, gdzie będzie dobre miejsce na pobyt w danym mieście lub miejscu.

Może się zdarzyć, że grupa przyjaciół szuka przyjemnego, czystego miejsca na koncert [say] znajduje się gdzieś w regionie King Cross w Londynie w Wielkiej Brytanii. Jak zwykle w mobilnym, zaawansowanym technologicznie świecie, w którym obecnie żyjemy, szybkie wyszukiwanie w Internecie za pomocą wyszukiwarki Google w tym przypadku dostarczy przeglądarce listę hoteli i pensjonatów w regionie, które będą dla nich wygodne na kilka nocy.

Z wyników wyszukiwania wszyscy mogą zobaczyć oceny użytkowników odpowiednich hoteli i innych obiektów noclegowych, które są teraz w widocznym miejscu w SERP. [search engine results] i oprócz dołączonej mapy obszaru teraz pokazanego.

Każdy potencjalny klient może teraz korzystać z linku określonego za pomocą znacznika „bed and breakfast”, a następnie wyszukiwarka może czasem zobaczyć szczegóły, a także podsumowania najnowszych recenzji klientów. Te uwagi krytyczne są wyświetlane wraz z innymi istotnymi informacjami firmy dotyczącymi ich organizacji; może to obejmować godziny pracy, pełny adres fizyczny, numer telefonu i adres e-mail.

Oczywiście w tym przykładzie korzystaliśmy ze śniadań i hoteli, ale dotyczy to również restauracji, dealerów samochodowych, chirurgów kosmetycznych, dentystów, weterynarzy i innych firm, które mogą zostać zepsute z powodu jednej naprawdę negatywnej oceny.

Jak możemy zobaczyć, wykorzystując opinie klientów firmy w marketingu w wyszukiwarkach, często może być wszystkim, czego potrzeba, aby podjąć decyzję o tym, gdzie się zatrzymać na kilka nocy.

Naszym zdaniem firmy powinny obejmować zbieranie opinii i recenzji od klientów jako codzienną działalność. To a) zapewni przedsiębiorstwu cenne badania rynku oraz b) zapewni mu przewagę konkurencyjną w stosunku do konkurentów, ponieważ coraz więcej wyszukiwań jest nadal zdominowanych przez opinie rzeczywistych klientów na temat ich doświadczenia z daną firmą.

[ff id="6"]