Reklama lokalnej agencji ds. Grypy, Faves Asia, spowodowała atak wielu osób z wielu powodów, ale żadne z przestępstw nie było tak wielkie, jak wprowadzenie w błąd branży grypy, jako łatwa droga do sławy i fortuny. Wideo zostało zrobione w ciągu kilku dni od przytłoczenia jego pleców.
Podczas spędzania godzin na ciągłym przeglądaniu mediów społecznościowych, patrząc na obraz doskonałego bujnego stylu życia dla wpływowych, trudno jest powstrzymać się od uwierzenia, że wystarczy ładna buzia i odrobina szczęścia być jednym z nich. Jednak rzeczywistość często znacznie różni się od naszej wyobraźni. Jakie są więc trzy podstawowe cechy skutecznego wpływającego na media społecznościowe?
Tożsamość
Jeśli chcesz być wszystkim znany, nic ci nie wiadomo. - Dan Schawbel
Aby wyjść poza bycie ładną, ładną twarzą na Instagramie, musisz ustanowić wyjątkową osobowość online. Wymaga to od osoby wpływowej wyraźnego wyczucia kierunku tworzenia treści i ustalenia reputacji jako punktu odniesienia dla osoby lub zbioru zainteresowań. Jako taki, prawdziwy influencer tworzy fale, a nie tylko modę z ogólną treścią. Wymaga to skomplikowanej równowagi między awangardą a dostosowaniem się do aktualnych preferencji rynkowych.
sympatia
Dobry wpływowy utrzymuje swoje prawdopodobieństwo, wkładając czas i wysiłek w budowanie zaufania i relacji wśród kibiców, klientów i innych wpływowych w branży. - Copyrise
Oprócz dobrego wyglądu i kreatywności ważne jest, aby mieć przyjazną osobowość. Jeśli chodzi o monetyzację wpływów, osoby wpływające muszą nawiązać zdrową współpracę z markami i firmami. Z grzybami z grypą jest to rynek kupujących. Biorąc pod uwagę ten sam stopień wpływu, firmy i agencje zawsze będą iść z tymi, którzy są łatwiejsi w pracy z ponad divami. Powszechnie stosuje się uprzejmość, zwłaszcza gdy cierpią kluczowe kryteria wpływającego.
Integralność
Pod koniec dnia sprzedaję swój gust i oko - jeśli robię rzeczy poza marką, stracę szacunek. - Camille Charrière, wpływowa moda na Instagramie, 529 tys. Obserwujących
Jednak współczucie nie oznacza ciągłego bycia tak-mężczyzną lub tak-kobietą. Dla wpływowych mediów społecznościowych, którzy mają na myśli biznes, ważne jest, aby płatności były niezbędne, a zasadą jest uczciwość. Wpływowi naprawdę trzeba polubić markę i jej produkty, aby ją „sprzedać”, a obserwujący „kupić” przedmiot i kupić produkt. Rozbieżność między markami a podmiotami wpływającymi w najlepszym wypadku nie prowadzi do znacznej sprzedaży, aw najgorszym przypadku nie podważa reputacji i działań następczych. Camille odrzuciła nawet umowę wartą 100 000 funtów od giganta mody Macy's, ponieważ ubrania były nie w stylu, a nie to, co doceniliby jej obserwatorzy [I].
Wpływając na znaczną perswazję w swoich domenach, wpływowi mogą zdecydować się na zarabianie na wpływie, użyć go do dodatkowych przyczyn bliskich ich sercu lub po prostu pozostać wolnym artystą. Aby wybrać między tymi ustawieniami, osoba musi spełnić niezbędne warunki wstępne. Chociaż wygląd pomaga utorować drogę, prawdziwi wpływowi są zdecydowanie czymś więcej niż genetyką i kosmetykami.
[I] Vogue, What Is An Influencer, mar 2017. [ff id="5"]