Członkowie LAMN (założony w 1988 r.) I NARIP (założony w 1998 r.) Mogą szybko zdobyć wiedzę, wiedzę i informacje kontaktowe potrzebne do rozwoju zawodowego i awansu.
Sukces obu organizacji wykracza daleko poza ich nazwę - zarówno LAMN, jak i NARIP mają członków w całym kraju i na całym świecie. Biura zostały otwarte w Kanadzie, Nowym Jorku i Londynie, a kolejne miasta są w toku.
Przed rozwojem tych wpływowych organizacji przez Taylora nie istniał żaden formalny podmiot zajmujący się funkcjami edukacyjnymi, sieciowymi lub mentoringowymi potrzebnymi do promowania nowego pokolenia w branży muzycznej. Każdy z tych czynników jest ważny, ale nie ma wątpliwości, że Taylor najbardziej ceni: „Networking jest tym, czym jest ten biznes - to wszystko biznes” - wyjaśnia. „Jeśli chcesz iść naprzód, musisz znać ludzi. Możesz być geniuszem, ale pozostań zakorzeniony w ciemności i biedzie, jeśli nie wyjdziesz i nie powiesz innym, kim jesteś”.
LAMN:
LAMN to wieloaspektowe źródło informacji dla początkujących w branży muzycznej oraz szansa dla studentów, aby dowiedzieć się więcej o branży i jej możliwościach. LAMN sponsoruje spotkania branżowe, warsztaty i seminaria z top managerami ze wszystkich dziedzin branży muzycznej.
NARIP:
Aby zakwalifikować się do członkostwa w NARIP, musisz być profesjonalistą w branży muzycznej. „Uświadomiłem sobie, że oprócz organizacji takich jak Recording Industry Association of America (RIAA), organizacji lobbystycznej skupiającej się na ustawodawstwie, nie było żadnej organizacji, która zaspokajałaby potrzeby osób, których kariera była całkowicie związana z branżą muzyczną” - powiedział Taylor .
Początki.
„Pomysł na Los Angeles Music Network wywodzi się z mojej pierwszej pracy w biznesie w Avalon Attractions, głównym organizatorze koncertów w Południowej Kalifornii”, mówi Taylor. „Każde przemówienie o kole przemysłu muzycznego spotyka się, aby umożliwić koncert. Tutaj byłem świeżo po studiach i miałem dostęp do prawie każdego profesjonalisty - od radia, prasy po personel wytwórni, od kierowników artystów po samych artystów. . ”
Taylor rozejrzała się za stowarzyszeniem, za pomocą którego mogłaby poznać ludzi, z którymi rozmawiała przez telefon. „Byłam bardzo zaskoczona, że nie znalazłam niczego naprawdę cennego, i zaczęłam organizować małe spotkania z osobami, z którymi miałem do czynienia” - mówi. „Na początku było nas tylko trzech lub czterech, ale to się powiększyło. To było ziarno, które skłoniło mnie do zbudowania relacji zawodowych, nie wspominając już o banku pracy i liście mailingowej. Jest najlepszy na świecie”. Biznes."
Niektóre role LAMN i NARIP pokrywają się, a Taylor regularnie zatrudnia członków NARIP do paneli LAMN i innych funkcji oraz jako mentora dla członków LAMN. Jednak stara się mieć odpowiednie doświadczenie dla każdej grupy.
W przypadku członków NARIP ich podejście polega na przyjęciu roli szkoleniowej. „Nigdy nie powinniśmy przestać się uczyć i bez względu na to, ile mamy doświadczenia, zawsze istnieje coś innego lub inny punkt widzenia, który możemy wziąć i docenić” - mówi Taylor.
Pianist Executive:
Taylor jest klasycznie wyszkolonym pianistą i wykładowcą, wykładowcą biznesu muzycznego i wykładowcą w instytucjach takich jak Harvard Business School na New York University, Caltech / MIT Enterprise Forum, Berklee College of Music na University of California w Los Angeles (rozrywka) Studies & Performing Arts), University of Southern California, Academy of Contemporary Music (Guildford, London), California State University in Chico, Middle Tennessee State University, International Symposium of Pedagogical Association of the Music and Entertainment Industry (2000 i 2002), University of Hawaii, California State University in Pomona, Pepperdine University School of Business i inne. Jako popularna prelegentka i uczestniczka w konferencjach branżowych na poziomie międzynarodowym, była liderem konferencji Musicom4, sympozjum poświęconego technologii muzycznej (1998) i głównym mówcą podczas letniej konferencji Berklee College of Music (2003).
Jest konsultantem InsideSessions, joint venture pomiędzy Universal Music Group i Penguin Putnam, a także zasiada w wielu międzynarodowych zarządach organizacji charytatywnych i przemysłu. Jest częstym sędzią talentów w amerykańskich i międzynarodowych konkursach talentów, a ostatnio uczestniczyła w panelach Universal Talent Prague (Czechy 2003) i Międzynarodowym Festiwalu Piosenki Golden Magnolia (Baton Rouge 2003).
Jako autorka, jej analiza pojawiła się ostatnio w Billboard Magazine, Radio & Records, USA Today, Newsweek, Source Magazine, Chicago Sun Times, Los Angeles Times, Los Angeles Daily News, Daily Variety oraz w Musician Magazine, Wired, Lip Service Magazine, Los Angeles Business Journal i Wire Services, takie jak Reuters Ltd. a także w międzynarodowej prasie biznesowej (Capital Magazine) [Spain], Wyzwania / Le Nouvel Observateur [France]). Była ekspertem w Hollywood Wrap National Public Radio, Fox News Channel, Samm Brown's For The Record w KPFK 90,7-FM, radiu Ira Fistell w KRLA 1110-AM i innych mediach.
Kontakt:
Z Tess Taylor można się skontaktować pod numerem (818) 769-7007 lub pocztą elektroniczną na adres tess@narip.com.
[ff id="4"]