Gdy wchodzimy do nowego rozdziału na nowy rok, nadszedł czas, aby rozpocząć planowanie w zakresie skutecznych technik SMM dla Twojej małej firmy. Tak więc, ponieważ możesz wyprzedzać rywala, ważne jest, abyś mógł ustawić swoją strategię marketingową online, aby jak najlepiej wykorzystać dominujące trendy, a także stale ewoluujący rynek dla różnych branż biznesowych. Platforma dla małych firm bardzo się zmieniła w ciągu ostatnich kilku lat i może być utrudnieniem pozostawanie na bieżąco z tymi zmianami.

Oto kilka wskazówek SMM, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję 2018.

  1. Podnieś swoją obecność – Głównym powodem, dla którego SMM jest naprawdę duży, jest to, że coraz więcej osób spędza tam trochę czasu. Nie możesz zwiększyć obecności dla swoich potrzeb i osobowości internetowej za pomocą osobistej strony. W 2017 roku zobaczyłem, że wiele z tego sprawiło, że trochę podrapałem się po głowie. Nie jestem pewien, dlaczego wady i tak mogą nadal zaszkodzić Twojej marce. Jeśli głównym problemem są niechciane komentarze do spamu, jest to zarządzane i usuwane za pomocą przycisku blokowania, a także poprzez modernizację ustawień. Celem jest zaspokojenie potrzeb odbiorców i tworzenie potencjalnych klientów. Upewnij się, że każde podejście do sieci społecznościowej służy wyznaczonym celom, a także tym, którzy mogą je znaleźć. Popraw swoje istnienie w sieciach społecznościowych. Jest to ważne dla sukcesu z własną marką. Opingowanie Twojej obecności zachęca odwiedzających i zachęca do zaangażowania.
  2. Skoncentruj się na telefonie komórkowym – Większość wyszukiwań i wizyt w witrynie odbywa się za pomocą telefonów komórkowych. Niestety większość firm musi jeszcze poważnie zaakceptować mobilne techniki marketingowe. Poświęć czas na zoptymalizowanie zawartości witryny i zasobów internetowych dla użytkowników telefonów komórkowych w tym sezonie. Testy poprawiają zwrot z inwestycji ze wszystkich kanałów internetowych i mogą prowadzić do poprawy ruchu w wyszukiwarce w ramach strumienia przychodów. Nie tylko zajmuję się szybkością projektowania i ładowania, ale naprawdę optymalizuję indywidualne wrażenia w zakresie wyszukiwania stron internetowych, wprowadzania formularzy, handlu, nawigacji i podstawowej użyteczności w telefonie komórkowym.
  3. Uwzględnij priorytet – Staniesz się popularny w mediach społecznościowych. To nie jest pudełko na mydło, więc od czasu do czasu możesz się spotkać i zostawić wiadomość. Został stworzony dla osób na całym świecie, aby się ze sobą łączyć. To, jak wielcy „obserwatorzy” w sieciach społecznościowych nie mają znaczenia, jeśli nie przestrzega tego żadne ciało. Wielkie emocje sprawiają, że czujesz się skuteczny, ale jeśli nie ma przesłania, które pozwoliłoby im się zastosować, Twoja marka prawdopodobnie nie wywrze dużego wpływu. Liczy się zaangażowanie. Zaangażowanie jest dokładnie tym, co zarabia na twoich udziałach, generując potencjalnych klientów, które mogą przekształcić się w sprzedaż i zdobyć lojalnych klientów. Ponadto powinieneś pozwolić, aby w tym sezonie było to miejsce do regularnego sprawdzania twoich kupujących, aby upewnić się, że Twoja wiadomość pozostaje wyjątkowa i bardzo trafna dla widzów. Ta ilość interakcji dokładnie utrwala Twoją markę.
  4. treść – Planowanie kalendarza i metody treści na ten rok powinno znajdować się na szczycie listy spraw. Dla tych, którzy jeszcze nie zaczęli, wczoraj będzie dobry czas. Płatne reklamy w sieciach społecznościowych są doskonałe. Tworzą skuteczne potencjalne szanse. Niezwykle ważne jest jednak opanowanie, jak dokładnie wykonać niezawodny, oczekiwany i skalowalny przepływ ruchu, który przełącza się na klientów, aby firma mogła utrzymać się z nimi bez niego. Można to po prostu osiągnąć, tworząc niesamowite treści. Wystarczy kilka wysiłków, aby przetestować kilka różnych taktyk i spójności. Jeśli jesteś gotowy zainwestować wystarczająco dużo czasu, możesz skorzystać ze wszystkich zalet dobrej umowy z firmami i stronami internetowymi bez wydawania astronomicznej sumy na płatne reklamy. Jako właściciel firmy i producent treści, dostarczanie użytkownikom mocnych informacji na temat usług i produktów jest elementem Twojej pracy. Dobra treść, potężne nagłówki, linki zwrotne, SEO, kampanie sprzedażowe i marketing e-mailowy dały dobry, niezawodny ruch i sprzedaż na długo przed wynalezieniem płatnej gry reklamowej sieci społecznościowej. To nawet działa.
  5. Strumieniowe przesyłanie wideo – Wideo w czasie rzeczywistym staje się coraz bardziej popularne wśród konsumentów. Kilku gigantów sieci społecznościowych inwestuje więcej przychodów, aby zwiększyć swoje możliwości przesyłania strumieniowego wideo. Daje to możliwości marketingu treści wraz z zaangażowaniem klienta. To naprawdę format, który zyskał na sile w ciągu ostatniego roku i jest to ciągła przyszłość brandingu. Dobrym pomysłem jest włączenie go do strategii marketingowej online w tym sezonie.

Jako całość, im większe specjalne i strategiczne zyskasz dzięki swojemu planowi SMM, tym bardziej skuteczna będzie jego realizacja. Czy to na Twitterze, Pinterest, Facebooku czy Instagramie, możesz wiele zrobić, jeśli chodzi o marketing i tworzenie najnowszych możliwości na własną rękę, przy jednoczesnym zapewnieniu ogromnej wartości dla klientów, klientów i czytelników , Nie twórz strategii SMM tak wysoko i szeroko, że jest to trudne. Równowaga jest kluczem. Pamiętaj o swoich gościach i widowni. Dobry cel biznesowy pokieruje twoimi działaniami, ale może to być również miara, dzięki której zobaczysz, czy zarabiasz, czy nie.