Artyści często chcą wiedzieć, czy istnieje dokładna formuła, którą mogą zastosować, aby zagwarantować sukces w branży muzycznej. Czy istnieje taka formuła? Co mogą zrobić artyści, aby osiągnąć sukces? Czy można podążać za precyzyjnym biznesplanem, aby odnieść sukces jako artysta, czy też o wyniku w branży decyduje czysty przypadek?

Ważny jest czas

Jeśli chodzi o wykonanie tego dobrze w przemyśle muzycznym, najważniejsza jest synchronizacja. Nie ma znaczenia, jakie inne talenty artysta ma po swojej stronie lub jakie strategie wdrożył, głównym czynnikiem jest czas. Obserwuj rynek, aby zobaczyć, kiedy potrzebny jest konkretny rodzaj talentu lub niepodpisanego artysty. W ten sposób wiesz, kiedy może być Twój idealny czas.

podaż i popyt

Jak w przypadku każdego innego produktu, przemysł muzyczny ma łańcuch podaży i popytu. Niektóre gatunki mają większe zapotrzebowanie niż inne. Lokalne i krajowe zapotrzebowanie na niezależnych muzyków jest również bardzo różne. To, że dokonałeś przełomu w swoim regionie, nie oznacza, że ​​osiągniesz narodowy przełom. Są artyści, którzy rozwijają się lokalnie, ale nie generują wystarczającej liczby reklam, aby przyciągnąć międzynarodową lub nawet krajową uwagę.

Talent nie jest czarno-biały

Talent to znacznie więcej niż głos artysty czy umiejętności instrumentalne. Obejmuje takie umiejętności, jak taniec, obecność, pisanie piosenek i kompozycja muzyczna. Ma to również wiele wspólnego z tym, jak prezentujesz się publicznie. Najważniejszym talentem artysty jest przede wszystkim umiejętność kontaktu z publicznością.

Musisz być w stanie nawiązać kontakt z publicznością i sprawić, by poczuli przesłanie, które chcesz przekazać. W końcu muzyka polega na dzieleniu się historią i generowaniu emocji. Kiedy wytwórnie płytowe cenią talent i promują muzyków, postrzegają artystę jako pakiet. Posiadanie artysty z dużymi umiejętnościami w jednej dziedzinie może nadrobić brak innych.

Wykorzystaj swój wizerunek, aby zmaksymalizować sukces

Twoje zdjęcie powinno być tylko Twoje. Chociaż znajomość może pomóc Twojej sprawie, Twój osobisty styl i wizerunek powinny mieć również coś zupełnie wyjątkowego. Fani nie chcą oglądać w kółko dokładnie tego samego, a na pewno nie chcą widzieć artysty, który jest dokładnie taki jak ktoś inny.

Pokaż swoje rzeczy

Doświadczenie jako artysty może wiele znaczyć, jeśli chodzi o promocję piosenek. Obejmuje to, ile koncertów wykonałeś i jak dobrze przygotowujesz się do prób. Ale przede wszystkim chodzi o to, jak sobie radzisz z błędami i jak je przezwyciężać. Jak pokonać odrzucenie lub zamienić negatywne opinie w pozytywne rzeczy. Doświadczenie to dobra rzecz, podobnie jak profesjonalizm. Jeśli jesteś artystą bez podpisu, im większe masz doświadczenie i profesjonalizm, tym większe są szanse, że zostaniesz podpisany przez dużą wytwórnię. Wykorzystaj to, co wiesz, aby ludzie traktowali Twoją muzykę poważnie.

Wszystko ma swoją cenę

Prawdziwe życie nie przypomina kina. Najprawdopodobniej z dnia na dzień nie odniesiesz magicznego sukcesu tylko dlatego, że masz niesamowity talent. Wiele osób o niesamowitych talentach nigdy nie ujrzy światła dziennego, jeśli chodzi o przemysł muzyczny. Dotarcie tam, gdzie chcesz, wymaga wysiłku, czasu, a często nawet pieniędzy. Przemysł muzyczny nie oferuje swobodnej drogi do sukcesu. Współpracuj z innymi artystami, pozostań w studiu, nawiąż kontakty w branży, graj koncerty i nie tylko.

Te rzeczy często kosztują więcej pieniędzy i czasu, niż niektórym się wydaje. Nawet najlepsi artyści mogą szybko upaść na twarz bez starannego planowania.

Ucz się od najlepszych

Uczenie się od najlepszych jest zarówno błogosławieństwem, jak i przekleństwem. Ci, którzy odnoszą sukces, mogą zobaczyć rzeczy, których nigdy nie zobaczysz sam. Ale możliwe jest również, że mentor zbytnio skupia się na rzeczach, które nie działają dla Ciebie. Mentorzy i doradcy są ważni. Po prostu upewnij się, że wybrałeś właściwą i oceń wszelkie otrzymane porady, aby sprawdzić, czy to działa dla Ciebie.

Wiedz, czego chcą i wykorzystaj to, co najlepsze i najgorsze, aby to zapewnić

Łączenie się ze swoimi fanami to prawdopodobnie najlepszy sposób na rozwój jako artysty. Jest to nie tylko ważna część promocji piosenek, ale także dowiadujesz się, czego naprawdę chcą Twoi fani. Artyści i fani mogą teraz swobodnie komunikować to, o czym artyści poprzednich pokoleń mogli tylko pomarzyć. Nie możesz po prostu poddać się każdemu żądaniu, ale przyjmować dobre pomysły tak, jak się pojawiają. Podczas gdy agenci i organizatorzy zawsze będą organizować wydarzenia dla fanów, media społecznościowe są bezpośrednią linią ratunkową artystów dla fanów i nie należy ich lekceważyć. Poznaj swoje najlepsze i najgorsze rzeczy i wykorzystaj je, aby zdecydować, co możesz, a czego nie możesz dać swojej grupie fanów. Wszystko inne, co działa, można przekazać zespołowi.

Zdobądź grę

Reklama muzyki może być trudna. Czasami sposób na nagrywanie sprzedaży i słuchowisk radiowych może być dłuższy i bardziej rockowy, niż początkowo sądził artysta. Może to być również błędne koło, ponieważ do osiągnięcia rekordowej sprzedaży potrzebne są słuchowiska radiowe i odwrotnie. Zarezerwowanie i odtworzenie wielu koncertów może również wymagać obu. Zdobycie wszystkich trzech przyczynia się do sukcesu. Jednak gra na jednej z tych aren może być trudna bez wykazania się doświadczeniem i przynajmniej jedną bazą fanów. Mimo to nawet artyści, którzy dotarli do tego punktu, mogą nie sprzedawać wystarczającej liczby płyt, aby to utrzymać. Dlatego ważne jest, aby nieustannie działać, aby zapewnić sukces we wszystkich obszarach.

Dostosuj się do zmian

Bądź cierpliwy. Nawet jeśli zrobisz wszystko dobrze, sukces nie zawsze jest natychmiastową gwarancją. Musisz nauczyć się być elastycznym. Czasami oznacza to po prostu relaks i nie przesadzanie. Co najważniejsze, oznacza to, że musisz przyzwyczaić się do rzeczy, które nie idą zgodnie z planem. Zmiany w branży, akceptowanie pozorów, których zwykle nie robisz, łamanie rutyny i rzeczy, które powodują, że jesteś poza harmonogramem, to jedyne rzeczy, które są bezpieczne w branży muzycznej. Artyści, którzy wykraczają poza to i mają umiejętność chodzenia z rzeką, zwykle wstają szybciej niż ci, którzy nie mogą.

Poznaj branżę od środka i na zewnątrz

To jedyny sposób na odniesienie sukcesu w branży muzycznej. Musisz znać każdy zakątek sceny muzycznej i dokładnie wiedzieć, jak każda ruchoma część tworzy całość, kiedy promujesz muzyków. Oznacza to, że musisz dokładnie dowiedzieć się, co robić w studio, dowiedzieć się o tantiemach i innych zarobkach, publikować oferty, dokonywać rezerwacji i nie tylko. Muzyka może być głównym tematem, ale nie jest to jedyna rzecz, którą musisz wiedzieć. Musisz także być mistrzem w badaniach i biznesie. Ta wiedza nie tylko pomaga w szybkim rozwoju, ale może również uniemożliwić innym wykorzystywanie Ciebie i rozpoczynanie od nowa.

Aby uzyskać więcej informacji na temat rozpoczynania kariery w branży muzycznej, przejdź do www.superstartunes.com/blogs/