Reklama

Rozwiń swój biznes dzięki metodom mediów społecznościowych

By 18 lipca 2020 No Comments

Jeśli jesteś właścicielem firmy – prawdopodobnie już korzystasz z platform i metod mediów społecznościowych, aby rozpropagować swoją firmę. Jeśli jeszcze nie zacząłeś korzystać z tych platform – prawdopodobnie poważnie się nad tym zastanawiasz i powinieneś …

W rzeczywistości około 82 procent małych firm korzysta z tych platform, takich jak: LinkedIn. Facebook. Świergot. Instagram i Pinterest wspierać rozwój ich firm. Jeśli nadal zastanawiasz się, czy skorzystać z tych platform w celu rozwoju swojej firmy, zakończ debatę i zacznij jak najszybciej.

Platformy te skutecznie pomagają w rozwoju Twojej firmy. W rzeczywistości wiele osób dowiaduje się o różnych firmach, ich produktach i usługach za pośrednictwem sieci społecznościowych.

Poniżej znajdziesz 6 powodów, dla których marketing w mediach społecznościowych działa!

Pierwszy Media społecznościowe wypuszczają informacje z Twojej firmy.Tak! W rzeczywistości różne platformy pomogą Ci rozpropagować Twoją firmę. To naprawdę działa!

Twoja firma zyskuje widoczność! Oczywiście – to bardzo dobra rzecz! Ale co ważniejsze, pozwala to rozwijać relacje z docelową publicznością. Będziesz mógł zdobywać obserwujących, łączyć się i angażować ludzi, którzy teraz chcą wiedzieć o Twojej firmie. Ponadto osoby, które prowadziły z tobą interesy w przeszłości, będą teraz bardziej zainspirowane do opowiadania innym o twoich produktach i / lub usługach.

2nd Marketing w mediach społecznościowych jest niezwykle opłacalny! Im więcej algorytmów zostanie dodanych do różnych platform i / lub sieci – tym większe jest prawdopodobieństwo, że wpłynie to na zawartość organiczną, ponieważ możesz zgubić się w mieszance. Z tego powodu zdecydowanie zalecamy skorzystanie z możliwości reklamowych oferowanych przez wiele sieci, które będą promować Twój biznes, treści i oferty specjalne i / lub oferty. Co najlepsze, reklama w mediach społecznościowych jest stosunkowo niedroga.

Trzeci Media społecznościowe są super popularne! Nie musisz być oddanym czytelnikiem blogów o technologii ani profesjonalistą w marketingu cyfrowym, aby mieć świadomość, że jest to niezwykle popularne wśród wielu konsumentów.

Pr Pew Research Center – Około 65% dorosłych Amerykanów korzysta z tych platform i / lub sieci. Oznacza to, że jest to bardziej prawdopodobne, że dotrze to do prawie każdego klienta, który wchodzi do Twojej firmy lub odwiedza Twoją witrynę.

W przypadku większości małych firm – Facebook ma ponad 1,5 miliarda użytkowników miesięcznie, co oznacza, że ​​FB jest platformą, na której Twoja firma będzie mogła dotrzeć do większej liczby docelowych odbiorców. Zalecamy rozpoczęcie kampanii marketingowej na Facebooku.

4 Marketing w mediach społecznościowych dociera do wszystkich grup demograficznych i grup wiekowych. To nie ma barier wiekowych. W rzeczywistości bariery wiekowe są usuwane w sieciach społecznościowych. Badanie przeprowadzone przez Pew Research Center wykazało, że 65 procent dorosłych w Stanach Zjednoczonych jest aktywnych na tych platformach.

W latach 2005-2015 – osoby w wieku od 30 do 49 lat częściej korzystały z sieci społecznościowych. Nie ma znaczenia, ile lat mogą mieć Twoi docelowi odbiorcy – jest więcej niż prawdopodobne, że są już zalogowani na swoich ulubionych platformach i czekają, aż Ty i / lub Twoja firma staniecie się widoczni.

5. Media społecznościowe inspirują dwustronne zaangażowanie. Daje to środki i kontrolę, aby być bardziej poinformowanym o docelowych odbiorcach. Dzięki temu masz okazję dowiedzieć się wszystkiego o zainteresowaniach swoich odbiorców i uzyskać informacje zwrotne.

Skontaktuj się ze swoimi obserwatorami i / lub klientami i poproś ich o zadawanie pytań i podzielenie się swoimi przemyśleniami, opiniami i pomysłami na głębsze poznanie ich, abyś mógł się do nich lepiej zwrócić. Możesz oferować szybkie odpowiedzi bez używania telefonu lub bez obawy, że klient zgubił odpowiedź.

6. Sieci społecznościowe umożliwiają udostępnianie wielu informacji o firmie. Różne sieci stały się miejscem, do którego konsumenci udają się, aby uzyskać więcej informacji o Twojej firmie. Dzieje się tak, ponieważ platformy te oferują i umożliwiają firmom publikowanie aktualnych informacji o wszystkich swoich usługach, produktach i przyszłych wydarzeniach.

Ponadto wiele profili i aktywności w sieciach społecznościowych może być publicznych, co zapewnia użytkownikom znacznie lepszą widoczność. Oznacza to również, że Twoje profile mogą być indeksowane przez Google i inne wyszukiwarki. To tylko kolejny sposób, aby mieć pewność, że Twoja firma i / lub firma pojawi się podczas wyszukiwania na stronach wyników wyszukiwania.

Jak widać, marketing w mediach społecznościowych to efektywny kosztowo sposób, który wesprze Cię na drodze do rozpowszechnienia Twojej firmy wśród docelowych odbiorców i innych użytkowników. A co najważniejsze, z pewnością pomoże Ci to rozwinąć Twój biznes!