Ponieważ ludzie są dziś w dużej mierze powiązani z urządzeniami mobilnymi, firmy chcą tworzyć aplikacje mobilne, aby kierować klientów do ich usług lub produktów. Jednak ze względu na silną konkurencję na rynku aplikacji nauczyciele zaczęli zdawać sobie sprawę z potrzeby głębszych i skuteczniejszych strategii zwiększania zaangażowania klientów w ich aplikacje. Dlatego programiści zaczęli integrować efektywne funkcje mediów społecznościowych w aplikacjach, oprócz zapewnienia świetnego interfejsu użytkownika i bogactwa funkcjonalności. Dotyk mediów społecznościowych może okazać się wystarczająco owocny dla właścicieli, ponieważ utrzymuje istniejących użytkowników przez długi czas, przyciągając nowych użytkowników. Oto kilka sprawdzonych strategii mediów społecznościowych, które pomagają zwiększyć zaangażowanie użytkowników w aplikacje.
# 1 Udostępnij jednym kliknięciem
Aplikacje mobilne, które oferują łatwe opcje udostępniania, częściej angażują użytkowników. Dzięki jednemu kliknięciu przycisk do udostępniania w popularnych serwisach społecznościowych, takich jak Facebook, Twitter, Pinterest, aplikacje z łatwością pozwalają użytkownikom udostępniać znajomym wszystko, czego chcieli, których używali i co ich zainteresowali w aplikacji, korzystając z ich kont społecznościowych. To nie tylko zapewnia widoczność aplikacji w mediach społecznościowych, ale także pomaga przyciągnąć klientów z różnych regionów świata.
# 2 Udział punktów lub wyników nagrody
Aby zaangażowanie w aplikację było bardziej ekscytujące i kuszące, producenci mogą zintegrować na nich funkcję udostępniania społecznościowego wyników użytkowników. Wiele aplikacji mobilnych w zależności od narzędzia pozwala użytkownikom zdobywać punkty, wirtualne monety lub wyniki z każdym kolejnym krokiem / krokiem. Na przykład użytkownicy aplikacji fitness otrzymują oceny za całkowitą liczbę przejechanych mil każdego mijającego dnia. Pozwala to użytkownikom na dzielenie się swoimi wysiłkami na stronach kont społecznościowych z poczuciem motywacji. Komentarze z podziękowaniami lub gratulacje są przesyłane wraz z raportami z kręgów społecznościowych, co zwiększa zaufanie do użytkowników i zachęca innych do wzięcia udziału w wyścigu.
# 3 Programy poleceń
Aplikacje mobilne mogą zdobyć znaczących nowych użytkowników znikąd, sprawiając, że ich aplikacja staje się wirusowa z dnia na dzień dzięki określonym celom społecznościowym. Mogą w tym pomóc programy polecające w aplikacji! Takie schematy zachęcają obecnych użytkowników do subskrybowania innych nowych użytkowników poprzez umieszczanie linków do aplikacji do ich znajomych w mediach społecznościowych. W zamian otrzymują odpowiednie punkty nagród, które mogą później wymienić, aby skorzystać z ofert aplikacji. Programy poleceń są zatem sprawdzonym sposobem na zwiększenie bazy użytkowników i mogą zwiększyć ją maksymalnie o 15%.
# 4 Narzędzia do spotkań towarzyskich
Użytkownicy uwielbiają omawiać popularne tematy na platformach społecznościowych i znać swoje opinie. Dzięki temu użytkownicy mogą uzyskać odpowiedzi na swoje zainteresowania aplikacją w skuteczny sposób na zwiększenie zaangażowania. Programiści lub właściciele mogą zaoferować łatwą funkcję w aplikacji, za pomocą której użytkownicy mogą publikować swoje opinie, zapytania i szukać odpowiedzi od osób niebędących użytkownikami w mediach społecznościowych. Ten rodzaj interakcji w mediach społecznościowych nieuchronnie pomaga utrzymać zaangażowanie i aktywność użytkowników w aplikacji.
Oto niektóre z przetestowanych technik angażowania użytkowników aplikacji mobilnych za pośrednictwem platform masowych. Pomagają one nauczycielom zdobyć więcej użytkowników, rozpowszechniając słowa na temat ich aplikacji, ponieważ wszystko, co jest udostępniane na platformach mediów społecznościowych, generuje wystarczającą ciekawość i zachęca zainteresowanych do wypróbowania tego samego.
[ff id="5"]